ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 81874
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
دوچرخه سوار حامی مدافعان حرم به شهرستان مه ولات رسید

دوچرخه سوار حامی مدافعان حرم به شهرستان مه ولات رسید

محمد آقامیربابایی دوچرخه سوار مازندرانی که با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری؛ گردشگری و یاد شهدای مدافعان حرم ایران را رکاب می زند عصر پنجشنبه به شهرستان مه ولات رسید.این دوچرخه سوار مازندرانی در ابتدای ورودش به این شهرستان ضمن دیدار با مسعود رنجبر فرماندار مه ولات به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از اهداف این […]

محمد آقامیربابایی دوچرخه سوار مازندرانی که با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری؛ گردشگری و یاد شهدای مدافعان حرم ایران را رکاب می زند عصر پنجشنبه به شهرستان مه ولات رسید.
این دوچرخه سوار مازندرانی در ابتدای ورودش به این شهرستان ضمن دیدار با مسعود رنجبر فرماندار مه ولات به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از اهداف این طرح ترویج فرهنگ دوچرخه سواری؛ گردشگری و جایگزینی استفاده از این وسیله نقلیه به جای خودرو است .
وی اظهارداشت: دوچرخه ای هم که برای رکاب زدن انتخاب کرده ام یک وسیله کاملا معلولی است تا به همه نشان دهم با همین دوچرخه عادی هم می شود به مناطق مختلف سفر کرد .
وی هدف دیگر خود از رکاب زدن دور ایران، دیدن مناطق دیدنی و ترویج و حمایت از صنعت توریست به عنوان یکی از بزرگرین صنایع درآمدزای کشور عنوان و تصریح کرد: با کمک مسئولین استانی وشهرستان ؛ کتابفروشی ها؛ عکس های شهرها را ا بتدا در موزه مازندران سپس در تهران منتشر خواهم کرد.
وی افزود: استان ها و شهرستان های کشور دارای قابلیت های گردشگری و جاذبه های طبیعی هستند که می خواهم با این حرکت قابلیت های گردشگری هر استان و شهرستان را برای مردم ایران معرفی کنم.
این رکاب زن مازندرانی گفت: در این سفر ایران گردی می خواهم یاد شهدای مدافع حرم را در سطح کشور گرامی داشته و اقدام به جمع آوری پوستر این شهدا کنم و با ورود به هر شهر پوستر شهدای مدافع حرم کشور را به عنوان هدیه در اختیار مسئولان آن استان و شهرستان قرارمی دهم.
وی با اشاره به سفر ۵سال گذشته اش که بیش از ۲۱۰۰۰ کیلومتر رکاب زده بود گفت: با هدف مبارزه با مواد مخدر به ۲۰استان و ۳جزیره بادوچرخه رکاب زدم.
این دوچرخه سوار ۴۲ساله مازندرانی افزود: ۲۸ استان کشور را در مدت ۲سال و۱۷ روز تاکنون رکاب زدم و در این مدت تا مه ولات ۵۷۶۱۳کیلومتر و درمجموع به بیش از ۱۴۰۰ شهر سفر کرده ام.
وی پس از دیدار با فرماندار مه ولات و برخی از مسوولان دیگر ظهر امروز مه ولات را به مقصد شهرستان کاشمر ترک کرد.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
۹۸۷۸/۱۷۴۴
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.