ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82035
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۴:۱۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای شهرک شهدا قم برگزار شد

یادواره شهدای شهرک شهدا قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی و شهید ترور مجلس سید مهدی تقوی و یک صد و پنجاه شهید شهرک شهدا با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه و حجت‌الاسلام‌ محمد میرزا محمدی در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی و شهید ترور مجلس سید مهدی تقوی و یک صد و پنجاه شهید شهرک شهدا با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه و حجت‌الاسلام‌ محمد میرزا محمدی در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرک شهدای قم برگزار شد.

در این مراسم سردار خسرو عروج با بیان اینکه در راه مبارزه اگر با شریعت عقل صحبت نکنیم دشمنان ما تصور می‌کنند که ما چیزی در راه مبارزه نداریم اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند وقت پیش از بنده پرسیدند که در سخنرانی چه می‌گویید و بنده گفتم جلوه‌های پنهان دفاع مقدس و این جلوه‌های پنهان همان چیزهایی است از در عقل انسان نمی‌گنجند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کمیت در جبهه اثری ندارد ادامه داد: در دانشگاه‌های مختلف جنگی و نظامی بر این باورند که اگر سه برابر قوای دشمن نیرو داشته باشند می‌توانند بر آن‌ها پیروز شوند اما چگونه است که در دفاع مقدس و جبهه باطل هزار برابر ما بود اما توانایی شکست ما را نداشت.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام‌ محمد میرزا محمدی با بیان اینکه خداوند جریان قاعدین را در سوره نسا در مقابل مجاهدین معرفی می‌کند اظهار داشت: مجاهدین کسانی هستند که در راه خدا برای جلب رضای خدا در مسیر و جریان ولایت تا قطره خون مقاومت می‌کنند که بارها و بارها مورد تمجید خداوند قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های شناخت این است که ضد چیزی را بشناسیم قاعدین کسانی هستند که بدون عذر درجا زده‌اند، کسانی که هستند که  در نزد مردم به‌عنوان مؤمن شناخته می‌شوند.

این سخنران با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) در مسجد مدینه و عملکرد انقلابی ایشان عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در این خطبه در راه احقاق حق در مقابل منافقین و قاعدین به خوبی ایستادگی کرد و به ایراد سخن پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.