ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82098
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

راهپیمایی گسترده در صعده در سالگرد خیزش بزرگ علیه مستکبران/ تقدیر از مواضع نصرالله درباره ملت یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، راهپیمایان پلاکاردها و تصاویر شهید حسین بن بدر الدین الحوثی و سید عبدالملک بن بدر الدین الحوثی رهبر انقلاب یمن را در دست داشتند. آنها همچنین با حمل پلاکاردهایی خواستار تحریم کالاهای آمریکایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، راهپیمایان پلاکاردها و تصاویر شهید حسین بن بدر الدین الحوثی و سید عبدالملک بن بدر الدین الحوثی رهبر انقلاب یمن را در دست داشتند.

آنها همچنین با حمل پلاکاردهایی خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی شدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای "الله اکبر ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، پیروزی از آن اسلام است، آمریکا شیطان بزرگ ، آمریکا و اسرائیل بزرگترین جنایتکاران جهان هستند"، سر دادند.

در جریان راهپیمایی شماری از سخنرانان به تمجید از جانفشانی شهدا پرداختند و گفتند که ثمره جانفشانی ملت یمن، پیروزی است.

آنها همچنین از مواضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در قبال ملت یمن تقدیر کردند.

ماجد المطری از جمله سخنرانان گفت: این مراسم تاثیری بزرگی دارد و به امت یادآور می شود که آنها امت قرآن کریم هستند و نقش واقعی خود را بازمی یابند.

وی افزود: برگزاری این گرامیداشت سبب شکست روانی دشمن می شود و خیزش و خروش اهالی صعده بینی مستکبران را به خاک مالید و راه آزادی را برای مستضعفان روشن کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن