ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82103
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
حضرت معصومه(س) الگوی بانوان/ شورای نگهبان نبض دین و امین مردم است

حضرت معصومه(س) الگوی بانوان/ شورای نگهبان نبض دین و امین مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سیدلطف‌الله حیات الغیب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به اول ذی القعده سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت:حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع)، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سیدلطف‌الله حیات الغیب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به اول ذی القعده سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت:حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع)، عالمه و محدثه دین است و او را بنت نبی الله صدا می زده اند.

 

وی با تأکید بر این که حضرت معصومه(س) برای بانوان ما الگوست، گفت: دختران و بانوان باید از زندگی این بانوی بزرگوار در زندگی فردی و اجتماعی الگو بگیرند.

 

خطیب موقت جمعه خرم‌آباد با اشاره به28 و 29 تیرماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اظهارداشت: تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه یک مناسبت مهم و معنوی است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب به سالروز تأسیس شورای نگهبان در 26تیرماه اشاره کرد وگفت: شورای نگهبان از ارکان ولایت فقیه و حکومت است امام خمینی(ره) در این رابطه فرموده اند شورای نگهبان همواره مورد تأیید اینجانب است و نباید هرگز تضعیف شود و باید با هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشد.

 

وی  تصریح کرد: شورای نگهبان ۶ حقوقدان و ۶ فقیه دارد که در آن برای خدا تصمیم می‌گیرند چراکه  شورای نگهبان نبض دین و امین مردم است.

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مردم به چشم امین به این نهاد مقدس نگاه می کنند برهمین اساس باید با تمام وجود از این رکن رکین نظام با هوشیاری دفاع کنیم چراکه اگر شورای نگهبان نباشد دیگران منتظر فرصت اند به اسلام و نظام ضربه بزنند.

 

مقاومت اسلامی پیروز جبهه جنگ در منطقه است

حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: آمریکا و اسرائیل با ورود به منطقه قصد شکست اسلام را داشتند که مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه، یمن و عراق با مقاومت جانانه آنها را شکست دادند.

 

وی اضافه کرد: مردم یمن تا کنون سه هزار نفر از دشمنان را کشته و 400 تانک و نفربر از آنان غنیمت گرفتند و نیروهای متجاوز به یمن هم اکنون در محاصره نیروهای مقاومت اسلامی در یمن هستند و راهی برای فرار ندارند و به زودی به یاری خدا پرچم اسلام در منطقه به اهتزار درخواهد آمد.

 

به گفته وی جامعه دیروز با امروز قابل مقایسه نیست و امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر است که می تواند بر همه مشکلات غلبه کند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به نیروهای غیر بومی در ادارات بروجرد افزود: در طول این یک هفته بسیاری از مردم نسبت به نیروهای غیر بومی در ادارات گلایه داشتند که بیشتر کارکنان ادارات بروجرد غیر بومی هستند و مسئولین استان دقت کنند تا زمانی که در خود شهرستان نیرو وجود دارد نباید از غیر بومی ها در ادارات مشغول به کار شوند و اولویت باید با نیروهای بومی باشد.

 

وی با اشاره به هفته حج گفت: امسال تلاش شده تا حجاج به جای خرید از عربستان از محصولات کشور خودمان خریداری کنند و سوغات ایرانی را جایگزین کنند و پولشان را در عربستان که دشمن اسلام است مصرف نکنند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت:شورای نگهبان نهاد مقدسی است که اعضای آن توسط رهبری انتخاب می شود و فقهای عادلی و انسان های فقیه در این شورا مشغول به خدمت هستند.

 

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) افزود: روز ولادت این بانوی بزرگ روز دختر نامگذاری شده و دختران ما باید الگویشان حضرت فاطمه(س) و معصومه(س) باشد و تحت تاثیر این فضای مجازی قرار نگیرند چرا که در فضای مجازی عده ای رعایت نمی کنند.

 

به گفته وی نیاز است برای رعایت حجاب و عفاف کارهای فرهنگی بیشتر صورت گیرد  و با دخترانمان رابطه خوبی داشته باشیم تا در صورت بروز مشکلات با والدین به عنوان محرم راز درد دل کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن