ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82145
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۵:۲۹
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر انصارالله یمن: روی راهکارهای سازمان ملل درباره حدیده حساب نمی‌کنیم

رهبر انصارالله یمن: روی راهکارهای سازمان ملل درباره حدیده حساب نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری المسیرة یمن اظهار داشت، انصارالله برای پایان دادن به درگیری در حدیده و ساحل غربی یمن روی راه‌حل‌های سیاسی سازمان ملل حساب باز نمی‌کند، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن آمد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری المسیرة یمن اظهار داشت، انصارالله برای پایان دادن به درگیری در حدیده و ساحل غربی یمن روی راه‌حل‌های سیاسی سازمان ملل حساب باز نمی‌کند، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن آمد و طرحی را در خصوص بندر حدیده ارائه کرد، ما از آن استقبال کردیم، این طرح پیش از این از سوی ولد شیخ ارائه شده بود.

الحوثی گفت: ما پذیرفتیم که سازمان ملل نقشی نظارتی در این بندر و نقشی فنی، لجستیک و حمایتی در فعالیت‌های آن داشته باشد اما پس از آنکه فرستاده سازمان ملل این طرح را به دشمنان ارائه کرد، در نهایت آنها با این مساله مخالفت کردند.

رهبر جنبش انصارالله یمن دشمنان انصارالله را متهم به این کرد که تلاش می‌کنند سخنی دیگر، طرح‌های ثانوی و درخواست‌های جدیدی را مطرح کنند.

وی گفت: موضوع همانگونه که ما از ابتدا گفتیم، تنها دروغ، ادعا و توجیه‌هایی دروغین و جعلی با هدف کنترل یافتن بر یمن و در راس آنها بندرهای آن است که جهت محاصره این مردم مهم هستند.

الحوثی در ادامه اتهامات مطرح شده از سوی ائتلاف عربی ضد یمن و دولت مستعفی علیه حزب‌الله لبنان و ایران مبنی بر حمایت تسلیحاتی از انصارالله و ارسال موشک‌های بالستیک برای آنها از طریق بندر حدیده را تکذیب و تاکید کرد: آمریکا، عربستان و امارات می‌دانند که این حرفشان دروغ و افتراء است زیرا در واقع هیچ کشتی بدون کسب مجوز و تفتیش و نظارت به این بندر وارد نمی‌شود.

رهبر انصارالله تاکید کرد: هرقدر هم که ائتلاف عربی به رهبری عربستان و نیروهای دولت مستعفی در ساحل غربی یمن دستاوردهایی داشته باشند به معنای پایان یافتن درگیری نیست.

وی افزود: آنچه در مورد جنبش‌های مقاومت در منطقه بر روی آنها حساب باز می‌شود و عزت و کرامت جمهوری اسلامی ایران در واقع نتیجه جهاد و فداکاری آنها و پذیرش مسئولیت‌هایشان است.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که با مردم یمن ابراز همدردی کرده بود، تشکر کرد.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز در توئیتی کشورهای عضو ائتلاف عربی را به تلاش برای ناکام گذاشتن تلاش‌های گریفیتس به جای پذیرش طرح او درخصوص بندر حدیده متهم کرد.

این رهبر برجسته جنبش انصارالله توئیت کرد، آنها نمی‌توانند هیچ راه‌حلی که بتواند یمنی‌ها را از این جنگ و محاصره رهایی بخشد را به ما تحمیل کنند حتی اگر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هر آنچه که دارند را در این راه هزینه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن