ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82155
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند! +فیلم

حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند! +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در میان اخبار دردناکی که این روزها از کشور جنگ زده یمن به گوش می رسد، انتشار ویدئویی جالب از حرکت خنده دار کودکی یمنی موجب جاری شدن لبخند بر لب کاربرانی شد که دلشان از […]

حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند!+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در میان اخبار دردناکی که این روزها از کشور جنگ زده یمن به گوش می رسد، انتشار ویدئویی جالب از حرکت خنده دار کودکی یمنی موجب جاری شدن لبخند بر لب کاربرانی شد که دلشان از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی در این دیار خون است.

در این فیلم کودک خردسالی با چشمان گریان در حالی که چوبی در دست دارد سمت پدرش می آید و از ضربه ای که یک پسربچه دیگر با چوب بر سر او زده گلایه می کند.

مرد یمنی نیز با دیدن اشک های فرزندش از او می پرسد که ضربه وارد شده بر سر او چگونه بود، در این لحظه کودک با همان چوب ضربه ای به سر پدر می زند تا به وی چگونگی ضربه را نشان دهد. در فیلم زیر جزئیات این ویدئوی طنز را که بسیار مورد استقبال مشاهده کنندگان قرار گرفته مشاهده می کنید.

دانلود فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن