ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82346
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانان غزه رویای نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را به کابوسی تلخ برای غاصبان قدس تبدیل کرده‌اند

جوانان غزه رویای نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را به کابوسی تلخ برای غاصبان قدس تبدیل کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، عصر امروز، ۲۵ تیرماه در اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس که در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: این جلسه مهم در زمانی تشکیل می‌شود که پیش روی امت اسلام، افق‌های روشنی وجود دارد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، عصر امروز، ۲۵ تیرماه در اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس که در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: این جلسه مهم در زمانی تشکیل می‌شود که پیش روی امت اسلام، افق‌های روشنی وجود دارد و آن‌چه که در سرزمین‌های اشغالی اتفاق می‌افتد، چیزی جز کشتن کودکان و زنان بی‌گناه نیست.

وی در ادامه افزود: سلام خدا بر ملل مسلمان که جبهه خاصی را در برابر مستکبرین تشکیل داده‌اند و سلام خدا بر مردم غزه که در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند و سلام بر مردم شجاع یمن که سالیان سال است در مقابل وحشی‌گری‌های آمریکا و رژیم سعودی ایستادگی کردند.

غیب‌پرور با بیان این مطلب که دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که یمن طی چند هفته تسلیم شود، تصریح کرد: اما در سایه اسلام عزیز، مردم خون دادند و کماکان ایستاده‌اند و همچنین این مقاومت فقط مختص یمن نیست، بلکه در سوریه، عراق و لبنان و فلسطین هم ایستادگی و مقاومت وجود دارد و به خاطر همین است که می‌گوییم افق‌های روشنی وجود دارد.

فرمانده سازمان بسیج افزود: ما یاد گرفته‌ایم که در خطرها دست به فتح بزنیم و ما آن‌را از پیامبر مکرم اسلام آموخته‌ایم. حکومت اسلامی تشکیل نمی‌شود، مگر آن که غزوه احدی داشته باشیم و همچنین مشکل دشمن این است که اسلام را به خوبی نمی‌شناسد و قرآن به خوبی به ما آموخته که سست نشوید، غمگین نباشید و شما برترید و اگر مومن باشید، شک نکنید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

فرمانده سازمان بسیج ادامه داد: قرآن می‌فرماید در این مسیر استقامت کنید و اگر استقامت کردید و ایمان آوردید، پاداش شما بهشت برین خواهد بود.

غیب‌پرور با تاکید بر این مطلب که رژیم غاصب صهیونیستی یک روز شعار نیل تا فرات را سر می‌داد، گفت: اما امروز شاهد هستیم که جوانان غزه خواب را از چشمان غاصبان صهیونیستی و رژیم خبیث سعودی که همدست اسرائیل است، گرفته‌اند. لذا ما را نترسانید و هرچه تهدید شما بیشتر شود، استقامت ما هم بیشتر خواهد شد؛ زیرا ما استقامت را از سرورمان امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: ترامپ یک شخصی است که هیچ از فضایل انسانی نمی‌داند و از او فقط بدعهدی دیده‌ایم و امروز چه مسلمان و چه غیرمسلمان مخالف او هستند که نمونه آن استقبال تحقیرآمیز مردم لندن و اسکاتلند از او بود. امروز برای ملت آمریکا متأسف هستیم که چنین رئیس جمهور بی‌مایه‌ای دارند.

وی افزود: ما مسلمانان همچون انگشتان دستی هستیم که مشت شده‌اند و در پناه رهبری تفرقه را کنار گذاشته‌ایم و یک امت واحد هستیم. و پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان داده‌ایم که پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم. قطعاً آینده جهان متعلق به ماست و آمریکای ترامپ مضمحل خواهد شد و این قول خدای متعال است و آمریکا بیش از پیش ضعیف شده و دیگر از این شیر پوشالی، ملتی نمی‌ترسد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن