ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82411
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۵۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
220 موکب استان ایلام در اربعین امسال خدمات‌رسانی به زائران را برعهده دارد

220 موکب استان ایلام در اربعین امسال خدمات‌رسانی به زائران را برعهده دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مشارکت‌های مردمی اربعین امسال اظهار داشت: 220 موکب در استان ایلام در اربعین امسال خدمات‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند. معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: خدمات‌رسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مشارکت‌های مردمی اربعین امسال اظهار داشت: 220 موکب در استان ایلام در اربعین امسال خدمات‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اربعین افتخاری است که نصیب مردم ایلام شده است و مردم ولایت‌مدار ایلام با برپایی موکب در مسیر تردد از ابتدای حوزه ورودی استان ایلام تا پایان حوزه استحفاظی استان و در کل شهرستان‌ها که مسیر تردد عاشقان حرم حسینی هستند ارائه خدمات می‌دهند.

چراغی‌پور به نحوه اخذ مجور موکب‌ها اشاره کرد و گفت: با آغاز به‌کار سامانه جامع اربعین اخذ مجوز برای برپایی موکب به سهولت و سرعت انجام می‌گیرد.

وی از موکب‌هایی که در گذشته فعال و هم اکنون تغییراتی در هیئت امنای آنان انجام شده است خواست و گفت: برای اخذ مجوز جدید منطبق با تغیرات هیئت امنای خود اقدام کنند.

چراغی‌پور به عدم برپایی موکب در اربعین امسال در داخل شهرها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به جهت خدمات‌دهی بهتر در شان و شخصیت زائران کلیه موکب‌ها در مسیر تردد استقرار و ارائه خدمات می‌دهند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: شهروندان عزیز نکته نظرات و پیشنهادات خود را جهت برپایی و ارائه خدمات موکب‌ها به ستاد اربعین حسینی ایلام منعکس کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن