ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82417
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی انصارالله علیه مواضع نظامیان وابسته به ائتلاف+ تصاویر

حمله موشکی انصارالله علیه مواضع نظامیان وابسته به ائتلاف+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری رزمندگان انصارالله و ارتش یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در جبهه‌های مختلف استان ساحلی «الحدیده»، منابع میدانی از حمله موشکی دقیق نیروهای یمنی علیه دشمن خبر دادند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری رزمندگان انصارالله و ارتش یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در جبهه‌های مختلف استان ساحلی «الحدیده»، منابع میدانی از حمله موشکی دقیق نیروهای یمنی علیه دشمن خبر دادند.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: یگان موشکی انصارالله هم‌زمان با مقاومت رزمندگان در جبهه‌ها، مواضع شورشیان و مزدوران وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی را در مناطق ساحلی استان الحدیده واقع در جنوب غرب این کشور مورد هدف قراردادند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، حمله موشکی انصارالله منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها شورشی و مزدور شده و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد شده است.

از محور شهر «تحیتا» واقع در مرکز استان الحدیده خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی با حمله و کمین‌های مستمر خود علیه شورشیان موفق شده‌اند منطقه را به گورستانی برای رژیم‌های سعودی و اماراتی تبدیل کنند.

بر اساس اعلام خبرنگار «المسیرة نت»، شورشیان وابسته به ائتلاف در اثر حمله گسترده رزمندگان یمنی در شهر تحیتا زمین‌گیر شده‌اند و بسیاری از تجهیزات نظامی خود را از دست‌ داده‌اند.

از محور فرودگاه واقع در جنوب شهر الحدیده خبر می‌رسد، شدت درگیری‌ها در این محور بین دو طرف فروکش کرده است و شورشیان قادر به پیشروی در داخل فرودگاه نیستند.

رزمندگان یمنی با وجود امکانات کم و حمله دریای و هوایی ائتلاف تاکنون موفق شده‌اند بخش وسیعی از حمله شورشیان را در منطقه دفع کنند.

صدها تن از شورشیان و مزدوران وابسته به «طارق عفاش و جنوب» با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در یک ماه گذشته حمله گسترده‌ای را به‌منظور اشغال شهر ساحلی و راهبردی «الحدیده» واقع در غرب کشور یمن آغاز کردند.

المسیرة نت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن