ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8245
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم، اسوه های مقاومت و نماد ولايت پذيری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار اسکندر مومنی در دیدار و گفت و گو با خانواده شهید مدافع حرم “سردار شهید حاج عباسعلی علیزاده” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدای مظلوم و با غیرت مدافع حرم نشان دادند که آن چه برای آنان اهمیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار اسکندر مومنی در دیدار و گفت و گو با خانواده شهید مدافع حرم “سردار شهید حاج عباسعلی علیزاده” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدای مظلوم و با غیرت مدافع حرم نشان دادند که آن چه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند برابر فرمایشات مقام معظم رهبری هم اکنون باید در مرزهای ایران اسلامی با مزدوران آمریکا مبارزه می کردیم.
 
جانشین فرمانده ناجا،تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود، پیامی به دشمنان قسم خورده انقلاب و مستکبران عالم دادند چنانچه هرگاه بخواهند، تهدیدی را بر علیه کشوری مسلمان عملی کنند،با جوابی کوبنده از سوی رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.
 
سردار مومنی،خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم، اسوه های مقاومت و نماد ولایت پذیری هستند و امروزه به برکت مجاهدت این شهیدان، امنیت و آرامش در جامعه حاکم است.
 
شهید “حاج عباسعلی علیزاده” در چهاردهم بهمن ماه سال 1344در روستای “سروکلای” شهرستان جویبار به دنیا آمد و در خرداد سال 1365وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
 
وی پس از فراگیری آموزش‌های سخت جنگ‌های نامنظم و چریکی در پادگان “غدیر اصفهان” ماموریت‌های مختلفی را با موفقیت و سربلندی در طول دفاع مقدس انجام داد و پس از بازنشستگی از سپاه، به عشق انقلاب و اسلام، به ماموریت دفاع از حریم ولایت در سوریه رفت.
 
سردار شهید علیزاده یکبار دیگر به تمنای شهادت بال گشود، تا اینکه در روز 29 آذر ماه سال 1394در عملیات “خان طومان” بر اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، در بخشی از وصیت نامه شهید آمده است:«به والله به این یقین رسیدم که در این راه شهید خواهم شد.»
 
در پایان این دیدار، لوح سپاس و هدیه از سوی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده انتظامی استان مازندران به خانواده شهید اهداء شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن