ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82458
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۱۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا مایل به پایان جنگ در یمن نیست

آمریکا مایل به پایان جنگ در یمن نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، القحوم امروز در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک افزود: نمی توان افق روشنی را برای پایان جنگ امروز در یمن تصور کرد. در این میان، تنها کشوری که از جنگ در یمن سود می برد، آمریکا است. وی یادآورشد: تجاوزی که عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

القحوم امروز در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک افزود: نمی توان افق روشنی را برای پایان جنگ امروز در یمن تصور کرد. در این میان، تنها کشوری که از جنگ در یمن سود می برد، آمریکا است.

وی یادآورشد: تجاوزی که عربستان و امارات علیه یمن به راه انداخته اند برای آن است که اوضاع را به نفع اشغالگری آمریکا فراهم کند. ما به خوبی می دانیم که جنگ یمن یک جنگ آمریکایی -اسرائیلی است که البته به واسطه مزدورانشان در حال هدایت است تا منطقه را برای سیطره واشنگتن مهیا کنند.

القحوم تصریح کرد: مردم یمن در سال 2014 توانستند در را به روی هرگونه هیمنه آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بندند و اجازه ندهند که تصمیم های سیاسی کشور زیر نظر آن ها گرفته شود.

عضو ارشد جنبش انصار الله ادامه داد: ما در یمن خواستار توقف جنگ هستیم اما به خوبی می دانیم که آمریکا خواهان ادامه آن است تا بتواند با ریختن خون های زیاد، ویران کردن یمن و غرق کردن مردمش در کشمکش های طائفه ای، بر بنادر ومنابع گازی و نفتی این کشور تسلط پیدا کند.

وی درباره درخواست شخصیت های عربی برای توقف جنگ در یمن نیز گفت: ما از هر ابتکار عمل یا فراخوان عربی یا غیر عربی برای پایان دادن به جنگ و لغو محاصره و توقف حملات جنگنده ها استقبال می کنیم. در پی این حملات زیرساخت های کشور ما نابوده شده و مناطق غیرمسکونی و پرجمعیت هدف قرار گرفته و می گیرد. ما خواستار توقف جنگ و نیز گفت و گوهای جدی میان جریان های سیاسی هستیم.

القحوم ادامه داد: همگان می دانند که مشکل، ریشه داخلی ندارد که اگر اینگونه بود، خود مردم یمن می توانستند آن را حل و فصل کنند. این مشکل، عامل خارجی دارد و آن هم آمریکاست. در نتیجه تنها طرفی که می تواند تصمیم بگیرد به جنگ پایان دهد، واشنگتن است. ما از همه ابتکارهای عمل عربی استقبال می کنیم اما می دانیم که توقف جنگ به دست آنها نیست.

القحوم تصریح کرد: سازمان ملل به بازیچه ای در دست آمریکا تبدیل شده و هر چه این کشور بخواهد انجام می دهد. فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن طبق خواست آمریکا تلاش می کند که بندر الحدیده را به مزدوران آمریکایی (عربستان و امارات) تحویل دهد و وی در پیام هایش به ما تهدید می کند که تسلیم شویم و درخواست واشنگتن را بپذیریم. آمریکا در برابر همه راهکارهای سیاسی برای توقف جنگ در یمن ایستاده، زیرا کاملا روشن است که تنها اوست که از این درگیری ها سود می برد.

به گفته عضو ارشد جنبش انصارالله، عربستان و امارات که به طمع تقسیم یمن با چراغ سبز آمریکا حملات همه جانبه ای را از فروردین ماه 94 به این کشور آغاز کردند، همچنان مناطق مختلف این کشور را بمباران می کنند. این حملات تاکنون نتیجه ای جز ویرانی زیرساخت های یمن و کشته و زخمی کردن هزاران یمنی نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن