ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82463
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۳۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان عفو بین‌الملل خواستار کمک آمریکا برای پایان دادن به جنایات امارات در یمن شد

سازمان عفو بین‌الملل خواستار کمک آمریکا برای پایان دادن به جنایات امارات در یمن شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد آمریکا به عنوان حامی ائتلاف سعودی در یمن باید پایبندی خود را به بازخواست هم پیمان خود امارات در زمینه بازداشت ها و شکنجه های وحشتناک در یمن نشان دهد. این سازمان […]

سازمان عفو بین‌الملل خواستار کمک آمریکا برای پایان دادن به جنایات امارات در یمن شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد آمریکا به عنوان حامی ائتلاف سعودی در یمن باید پایبندی خود را به بازخواست هم پیمان خود امارات در زمینه بازداشت ها و شکنجه های وحشتناک در یمن نشان دهد.

این سازمان همچنین از کنگره آمریکا خواست دولت دونالد ترامپ را تحت فشار قرار دهد تا بازداشت های خودسرانه و شکنجه قربانیان یمنی از سوی امارات را محکوم کند. سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی تأکید کرد عدم بازخواست امارات از سوی آمریکا یا نیروهای هم پیمان باعث می شود این کشور به بدرفتاری بی قید و بند خود با غیرنظامیان ادامه دهد. بازداشت خودسرانه غیرنظامیان در یمن و شکنجه آنان در زندان های مخفیانه‌ای که امارات مدیریت می کند باعث شده است این سیاه چال های مخوف به مکانی برای ارتکاب جنایت تبدیل شود. این زندان ها هر چه سریعتر باید برچیده شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن