ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82483
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۲۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شود

عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بی بی سی عربی، عبد ربه منصور هادی،  رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن اذعان کرد انتظار نداشت مداخله نظامی به فرماندهی عربستان در یمن، این همه مدت به طول بیانجامد. وی در گفتگوی اختصاصی با بی بی […]

عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بی بی سی عربی، عبد ربه منصور هادی،  رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن اذعان کرد انتظار نداشت مداخله نظامی به فرماندهی عربستان در یمن، این همه مدت به طول بیانجامد.

وی در گفتگوی اختصاصی با بی بی سی گفت: به اعتقاد من تلاش ها برای شکست دادن حوثی ها (انصارالله) پس از گذشت سه سال از عملیات موسوم به توفان قاطعیت، به مرحله ای از رکود رسیده است.

منصور هادی افزود از این که عربستان و متحدان آن در حاشیه خلیج فارس را وارد این نبرد کرده است، پشیمان نیست.

وی گفت: بدون کمک این کشورها، مناطق گسترده ای از یمن به کنترل حوثی ها (انصارالله) درمی آمد.

منصور هادی ادعا کرد: «ما نمی خواهیم شهرها را ویران کنیم. اکنون صنعا را محاصره کرده ام و می توانم این منطقه را تحت حملات خمپاره ای قرار دهم. آنها تعز را به مدت سه سال تحت محاصره قرار دادند و این منطقه را ویران کردند. این مسائل را شاهد هستید. من نمی خواهم مانند حوثی ها عمل کنم… انتظار نداشتم این عملیات این همه مدت به طول بیانجامد.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن