ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82519
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

رونمایی از مستند "یک علمدار" در پردیس سینمایی گلشن مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، مستند «یک علمدار» با نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم، حسین محرابی، شهید روز شهادت امام رضا (ع) روز جمعه 29 تیر ماه امسال ساعت 9 صبح در سالن فردوسی پردیس سینمایی گلشن مشهد رونمایی می‌شود. در این مراسم که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، مستند «یک علمدار» با نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم، حسین محرابی، شهید روز شهادت امام رضا (ع) روز جمعه 29 تیر ماه امسال ساعت 9 صبح در سالن فردوسی پردیس سینمایی گلشن مشهد رونمایی می‌شود.

در این مراسم که با حضور فرماندهان سپاه و بسیج، خانواده‌ شهدا و ایثارگران و مسئولین استانی و شهری برگزار می‌شود، ضمن رونمایی از این فیلم مستند، شرکت‌کنندگان در مراسم به تماشای این فیلم مستند می‌نشینند.

گفتنی است مستند «یک علمدار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد پویان سومین اثر بلند این کارگردان است که به زندگی، نحوه اعزام و شهادت شهید حسین محرابی، در سوریه می‌پردازد. در این مستند ضمن مصاحبه با خانواده، هم‌رزمان و دوستان شهید صحنه‌‌هایی از حضور این شهید مدافع حرم در سوریه به تصویر کشیده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن