ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8256
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانی دیدار کرد

وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانی دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی وزیر دادگستری دقایقی قبل با خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم  نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد و با خانواده این شهید به گفت‌و‌گو پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز پس از استقبال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی وزیر دادگستری دقایقی قبل با خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم  نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد و با خانواده این شهید به گفت‌و‌گو پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز پس از استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بروجرد شده و پس از آن به گلزار شهدای این شهرستان رفت و در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر دادگستری در سفر چند ساعته خود به شهرستان بروجرد باغ خانواده دیده‌ور را افتتاح کرده و در مراسم رونمایی از چند داروی انحصاری در شرکت داروسازی اکسید شرکت کرد؛ افتتاح چند واحد مسکن مهر این شهرستان و بازدید از چند پروژه از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر دادگستری در شهرستان بروجرد بود.

بازدید از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد و شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان خرم آباد دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر دادگستری به استان لرستان بود که به پایان رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن