ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82610
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۵:۳۰
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
نامه «مشاط» به پوتین؛ هدف از جنگ الحدیده تبدیل دریای سرخ به دریاچه آمریکایی است

نامه «مشاط» به پوتین؛ هدف از جنگ الحدیده تبدیل دریای سرخ به دریاچه آمریکایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در چارچوب روابط دو جانبه با کشورهای دوست به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در خصوص تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن و نقض آشکار حاکمیت این کشور نامه نوشت. به گزارش پایگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در چارچوب روابط دو جانبه با کشورهای دوست به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در خصوص تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن و نقض آشکار حاکمیت این کشور نامه نوشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، در این نامه به مسایل مربوط به حملات «متجاوزانه» ائتلاف سعودی‌ علیه مناطق مختلف یمن بویژه «الحدیده» که همچنان بدون توجه به درخواست‌های جامعه جهانی برای پایان جنگ ادامه دارد، پرداخته شده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این نامه تاکید کرد که «جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن هیچ گونه مجوز قانونی ندارد و با قوانین منشور سازمان ملل در تعارض و مغایر با همه قوانین حقوق بشری و تجاوز آشکار به حاکمیت یمن و تهدیدی برای امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی است.»

او در ادامه نامه خود به پوتین نوشت: این حملات در حالی صورت می‌گیرد که یمن در محاصره دریایی، زمینی و هوایی به سر می‌برد و کودکان، زنان و مردان آن در بدترین جنایات ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‌ها کشته و زخمی می‌شوند.

در این نامه همچنین به اهداف «خبیثانه» ائتلاف سعودی در جنگ یمن از سیاست ناامنی یمن و منطقه و تجزیه آن بر مبنای طایفه‌گری گرفته تا خوش خدمتی به غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تضعیف کشورهای منطقه و تبدیل آنها به دولت‌های کوچک اشاره شده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، جنگ ساحل غربی یمن که امارات آن را برای اشغال بندر و شهر الحدیده فرماندهی می‌کند، فقط برای توطئه علیه یمن و دیگر کشورهای منطقه و سیطره بر جزایر و گذرگاه‌های دریایی مهم و حیاتی جهان و تبدیل دریای سرخ به دریاچه آمریکایی و کنترل خطوط کشتی‌رانی و حمل و نقل تجاری است.

المشاط در پایان این نامه ابراز امیدواری کرد که روسیه نقش خود را در توقف جنگ علیه یمن و رفع محاصره ملت این کشور و حل و فصل سیاسی عادلانه و جامع ایفا کند؛ به گونه‌ای که خواسته‌های ملت یمن محقق و ثبات و امنیت یمن و منطقه تضمین شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن