ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82625
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
اتحاد و مدیریت راهکار اصلی مقابله با تحریم‌ها/مردم یمن و سوریه، قربانی جنگ افروزی آل‌سعود

اتحاد و مدیریت راهکار اصلی مقابله با تحریم‌ها/مردم یمن و سوریه، قربانی جنگ افروزی آل‌سعود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر بر گزار شد به نشانه های انسان مؤمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر بر گزار شد به نشانه های انسان مؤمن و عاقل اشاره کرد و گفت: انسان مؤمن و عاقل دارای ویژگی های متعددی است که عمل به این ویژگی‌ها باعث موفقیتش در همه مراحل زندگی می‌شود.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه انسان مؤمن همه وجودش خیر و برکت است، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های انسان عاقل این است که همگان امیدوار به خیرش بوده و از شرش هم در امان هستند.

وی ادامه داد: انسان مؤمن نه تنها به مقدسات توهین نمی‌کند بلکه خدمتگذار مردم بوده و خدماتش را هم به دیگران ارائه می‌کند.

امام جمعه اراک به اعزام کاروان حجاج اشاره کرد و افزود: حج یک سفر معنوی است و افرادی که به این سفر معنوی اعزام می شوند، بایستی از این فرصت معنوی به خوبی در جهت کسب معرفت استفاده کنند.

مسئولان پیگیر فاجعه منا باشند/مردم یمن و سوریه، قربانی جنگ افروزی آل‌سعود

دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه حجاج بایستی با سر لوحه قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حج باشکوه و با عظمتی را رقم بزنند، به حادثه منا اشاره کرد و افزود: آل‌سعود باید پاسخگوی این جنایت باشد و مسئولان هم باید مسئله دیه شهدای منا را پیگیری کنند.

وی به جنایت هایی که آل سعود در منطقه انجام داده اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که آل سعود منابع حاصل از بزرگترین ذخایر نفت دنیا را برای کشتار مسلمان و به خاک و خون کشیدن کشورهای یمن، سوریه و… استفاده می‌کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه آل سعود همه این جنایت ها را با همکاری آمریکا و اسرائیل در منطقه انجام می دهد، اظهار کرد: همه این جنایات به عنوان لکه ننگی در تاریخ، برای آل سعود ثبت خواهد شد.

لزوم صرفه‌جویی و مصرف بهینه برای عبور از شرایط فعلی

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ایام مرداد ماه هم هوای گرمی را پیش رو خواهیم داشت، افزود: همه باید با صرفه جویی و قناعت در حوزه های مختلف کمک کنند تا این شرایط را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: مدیران هم باید با برنامه‌ریزی لازم زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند تا از منابع آب، خاک، انرژی، ارز و… در کشور به درستی استفاده شود تا شاهد مشکلاتی در این بخش ها نباشیم.

منابع ارزی کشور صرف واردات کالاهای غیرضرور نشود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مدیریت ارز کشور یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد، گفت: در این راستا ارز کشور بایستی در بخش‌ها و برای واردات کالاهای مورد نیاز صرف شود و از هزینه کرد این منابع ملی در بخش‌های غیرضرور نظیر سفرهای خارجی، واردات خودرو، کالاهای لوکس و … اجتناب کرد.

دری نجف‌آبادی با یادآوری اینکه همه قدرت‌ها به دنبال منافع خود هستند، گفت: می‌توان با مدیریت صحیح منابع کشور آقای خودمان باشیم.

انسجام و اتحاد ملت راهکار رفع مشکلات موجود

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مشکلاتی بیشتر از آنچه که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم را با همت ملت ایران پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: امروز هم می‌توانیم با همت بالا از این مشکلات عبور کنیم.

وی به دشمنی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، می توانیم در داخل با دست به دست هم دادن و مدیریت صحیح تحریم ها را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: همه در قبال مشکلات موجود مسئول هستند بنابراین باید همه تلاش خود را به کار بگیریم و امید داشته باشیم که خدا با ما است، خداوند با هر ملتی باشد آن ملت پیروز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن