ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82635
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

از افشاگری شاهزاده فراری امارات درباره جنگ یمن تا حمایت صد درصدی ترامپ از ناآرامی‌های ایران+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آن‌ها بخوانید: عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد سومین روز از تظاهرات مردم آمریکا در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آن‌ها بخوانید:

//////

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد سومین روز از تظاهرات مردم آمریکا در اعتراض به عملکرد ترامپ در نشست هلسینکی بهت‌زدگی سعودی‌ها در پی موفقیت پهپادهای دوربُرد ارتش یمن در حمله به پایتخت عربستان ادعای ضمانت ۸۰ میلیارد یورویی اروپا برای ایران در رسانه‌های داخلی رئیس بانک سرمایه‌گذاری اروپا: نمی‌توانیم در ایران سرمایه‌گذاری کنیم هتل بی‌نظیر یا قصر آسمانی؟/ مقایسه هواپیمای خصوصی پوتین و ترامپ+ تصاویر آمریکا به شکایت ایران واکنش نشان داد ظریف: حرف و بیانیه بس است، از اروپا عمل می‌خواهیم چرا عربستان و امارات نمی‌توانند ایران را در یمن شکست دهند؟ عبدالملک الحوثی: برای واگذاری کنترل بندر حدیده به سازمان ملل آماده‌ایم، اما شرط داریم آیا کودتا علیه ترامپ در راه است؟/طبقه حاکم آمریکا از ترور و کودتا ابایی ندارد سرانجام حکومت ترور و وحشت محمد بن سلمان چه خواهد بود؟ ثروتمندترین فرد کره زمین کیست؟ سارقان به دانشمندان هسته‌ای آمریکایی دستبرد زدند/ سرنوشت نامعلوم مواد اتمی سرقت‌شده! حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از ناآرامی‌های ایران! موضع جدید اروپا؛ حفظ برجام در گرو تصویب FATF؟! حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی ارتش سوریه در حلب نیرو‌های سعودی در مرز یمن به جان هم افتادند/ ۶ کشته و زخمی دونالد ترامپ:‌ اتحادیه اروپا دشمن آمریکاست وقتی ترامپ گدایی می‌کند+ عکس گنبد آهنین اسیر حملات موشکی فلسطینیان شد شاهزاده فراری امارات سکوتش را شکست/ اختلاف شدید میان شیخ‌نشین‌های امارات بر سر جنگ یمن ترامپ جزئیات مکالمه خصوصی‌اش با ملکه انگلیس را فاش کرد! آمریکا با درخواست «معافیت کلی» اروپا از تحریم‌های ایران مخالفت کرد بانک آمریکایی: بعید است ترامپ موضع سختگیرانه‌ای علیه ایران اتخاذ کند تظاهرات بی‌سابقه مردم لندن در اعتراض به سفر ترامپ به انگلیس+فیلم و عکس ترزا می: توافق کردیم با نفوذ تهران در خاورمیانه مقابله کنیم/ ترامپ: باید تروریسم ایران را متوقف کنیم! واکنش ولایتی به درخواست قاضی آرژانتینی از روسیه برای دستگیری وی واکنش مقتدرانه هند به تهدید‌های آمریکا درباره خرید نفت از ایران با مجوز آمریکا به سوریه نیامدیم که با درخواست آن خارج شویم/ اگر ایران نتواند نفت خود را از خلیج فارس صادر کند، هیچ کشور دیگری هم نمی‌تواند گرانترین شهر‌های جهان، کدام شهر‌ها هستند؟+ نمودار آیا اسرائیل ابرهای ایران را می‌دزدد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن