ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82655
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲:۴۹
  • 326 بازدید
  • ارسال توسط :
بالا گرفتن درگیری‌ها در جنگ یمن/ برگ پیروز در دست نیروهای یمنی

بالا گرفتن درگیری‌ها در جنگ یمن/ برگ پیروز در دست نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند چندین تپه و پایگاه در نزدیکی گذرگاه مرزی علب، حد فاصل صعده یمن و عسیر عربستان را به کنترل خود درآورده‌اند. همزمان نیروهای مشترک یمن موفق شدند […]

بالا گرفتن درگیری‌ها در جنگ یمن/ برگ پیروز در دست نیروهای یمنیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند چندین تپه و پایگاه در نزدیکی گذرگاه مرزی علب، حد فاصل صعده یمن و عسیر عربستان را به کنترل خود درآورده‌اند. همزمان نیروهای مشترک یمن موفق شدند هجوم گسترده و چند جانبه عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه مرزی رشاح در حد فاصل صعده یمن و نجران عربستان با شکست مواجه سازند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین با استفاده از گلوله های توپخانه و دیگر تجهیزات سنگین جنگی، مواضع نیروهای ائتلاف عربستان را در نزدیکی منطقه مرزی مجازه در عسیر هدف قرار دادند در شرایطی که هواپیماهای ائتلاف عربستان در هفده عملیات مختلف سعی کردند پیشروی نیروهای خودی را آسان کنند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین پیشروی نیروهای ائتلاف عربستان را در منطقه اضیق در نزدیکی گذرکاه مرزی خضراء، واقع در صحرای بقع، ناکام گذاشتند، در این عملیات تعدادی از نیروهای مهاجم بدون آنکه بتوانند دستاوردی داشته باشند کشته یا زخمی شدند ضمن اینکه دو دستگاه تجهیزات نظامی آنان نیز منهدم شد.

در منطقه مرزی جبل طویل در جیزان نیز درگیری ها میان نیروهای مشترک یمن و نیروهای وابسته به ائتلاف زیر نظر عربستان از سر گرفته شد.

توپخانه نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی مناطق مختلفی را در شهرستان اکتاف، باقم، رازح و شهرستان مرزی شدا در استان صعده، شمال یمن، هدف قرار داده و ابراز داشتند در مناطق مرزی در استان صعده پیشروی‌هایی داشته‌اند. منبعی نظامی در یمن تاکید کرد، حمله پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به نشست فرماندهان نیروهای تحت امر عبد ربه منصور هادی در کاخ ریاست جمهوری استان مأرب، شمال شرق کشور، سبب کشته یا زخمی شدن تعدادی از این نیروها شد. هم زمان نیروهای وفادار به عبد ربه منصور هادی مدعی شدند یک پهپاد را در آسمان شهرستان مأرب سرنگون کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن