ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82657
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۵۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره سومین سالگرد شهید مدافع حرم جواد کوهساری در مشهد

برگزاری یادواره سومین سالگرد شهید مدافع حرم جواد کوهساری در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جواد کوهساری، مراسم بزرگداشت این شهید والامقام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد موسی ­ابن جعفر (ع) مشهد برگزار شد. در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جواد کوهساری، مراسم بزرگداشت این شهید والامقام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد موسی ­ابن جعفر (ع) مشهد برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم حضور داشتند ، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامى به ایراد سخن پرداختند و پس از آن سیدحجت بحرالعلوم مرثیه سرایى این مراسم را بَر عهده داشتند.

در حاشیه این مراسم اولین نمایشگاه فضای مجازی و شهدای مدافع حرم افتتاح شد.
گفتنی است شهید مدافع حرم جواد کوهساری در سال 1364 در مشهد متولد شد؛ او دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری و دانشجوی رشته حقوق بود که در 26 تیرماه سال 1394 در راه دفاع از حرم سید و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله­ الحسین (ع) در فلوجه عراق به شهادت رسید .

انتهای پیام // م. ا         افتتاح نمایشگاه فضای مجازی و شهدای مدافع حرم    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن