ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82672
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۵:۵۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
پهپاد سلاح جدید یمنی‌ها برای حمله به عمق خاک عربستان

پهپاد سلاح جدید یمنی‌ها برای حمله به عمق خاک عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، "عابد بن محمد الثور" یکی از فرماندهان ارتش یمن در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از گذشت 25 روز از آغاز عملیات "النصر الذهبی" (پیروزی طلایی) از سوی امارات، این رژیم توقف موقت عملیات خود علیه الحدیده را اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، "عابد بن محمد الثور" یکی از فرماندهان ارتش یمن در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از گذشت 25 روز از آغاز عملیات "النصر الذهبی" (پیروزی طلایی) از سوی امارات، این رژیم توقف موقت عملیات خود علیه الحدیده را اعلام کرد و به مارتین گریفیت نماینده دبیرکل سازمان ملل این فرصت را داد که با صنعاء ارتباط برقرار کرده و ارتش و کمیته‌های مردمی را به تحویل الحدیده، متقاعد کند.

وی با اشاره به دروغگویی رسانه‌های دشمن، افزود: توقف عملیات نظامی توسط امارات برای گرفتن وقت و تخلیه نیروهایش که دچار خسارت‌‎های سنگین شده بودند و همچنین این اعتراف که آن‌ها شکست خورده و دیگر قادر به ادامه نبرد نیستند، صورت گرفت.

الثور تأکید کرد که تمام تلاش‌های ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی برای اشغال بندر استراتژیک الحدیده به‌لطف تلاش‌های قهرمانان ارتش و  کمیته‌های مردمی یمن به شکست انجامید.

این فرمانده یمنی افزود: ساعات آینده اقدامات غافلگیرکننده‌ به‌مراتب شدیدتر برای دشمنان خواهیم داشت و انتقام آنچه را بر سر مردم یمن آوردند، از آن‌ها خواهیم گرفت.

وی گفت: ما امروز وعده‌ای را که توسط عبدالملک بن بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله داده شده بود عملی می‌کنیم. عمق استراتژیک دشمن سعودی و امارات امروز در تیررس ما قرار دارد. دیگر هیچ فاصله‌ای برای ما مشکل نیست و دشمن تأثیر این سلاح‌ها و قدرت آن را خواهد دید و برد سلاح‌های ما به همه مراکز نظامی، اقتصادی و سیاسی عربستان و امارات خواهد رسید.

این فرمانده یمنی در ادامه اظهار داشت: رسیدن پهپادهای ما به عمق عربستان و حمله به شرکت‌های اقتصادی این رژیم واکنش ما به عملیات هلی‌برن گسترده‌ آنها در ساحل غربی برای سیطره بر الحدیده بود. از امروز دیگر واکنش زیادی به دروغشان نشان نمی‌دهیم بلکه واکنش‌های ما از نوع دیگری خواهد بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن