ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82676
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۲۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
ایرنا نقش موثری در انعکاس فعالیت های بسیج و سپاه دارد

ایرنا نقش موثری در انعکاس فعالیت های بسیج و سپاه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا استان مرکزی در محل سپاه ناحیه اراک، افزود: برنامه های سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج بر اساس محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی تدوین شده که رسانه های استان به ویژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا استان مرکزی در محل سپاه ناحیه اراک، افزود: برنامه های سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج بر اساس محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی تدوین شده که رسانه های استان به ویژه ایرنا نقش مهمی در پوشش این فعالیت ها دارند.
وی ادامه داد: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت رویه و همدلی مردم و مسئولان است که می طلبد رسانه ها در این امر خطیر بیش از پیش نقش آفرینی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های آحاد مردم است که این روحیه و انگیزه شهروندان باید از سوی رسانه در جامعه تشریح و تبیین شود.
وی گفت: در سال های اخیر حضور مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق ضمن معرفی اقتدار و عظمت ایران اسلامی، جلوگیری از ورود گروه های تکفیری به درون مرزهای ایران اسلامی را به دنبال داشته است.
سرهنگ پاسدار عسگری افزود: اکنون آرمان ها و اهداف والای جمهوری اسلامی به دیگر کشورهای منطقه نفوذ کرده و به برکت این نظام شکوهمند، بیداری اسلامی و استکبار ستیری رنگ و بوی بین المللی به خود گرفته است.
رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز گفت: انعکاس فعالیت ها و اقدامات نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه نهاد مردمی بسیج و سپاه و تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه با ابزار اطلاع رسانی، از رویکردهای اصلی این سازمان است.
حسین مهدیزاده افزود: با توجه به رسالت خطیر و اهداف والای مدافعان حرم و بسط روحیه ایثار و مقاومت، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی در جهت معرفی سیره شهدا و آرمان های مقدس مدافعان حرم، اعلام آمادگی می کند.
سپاه ناحیه اراک علاوه بربخش مرکزی شهرستان اراک، شهرهای داود آباد و کارچان و بخش ساروق را نیز در بر می گیرد.
3017/3075
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن