ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82678
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۳۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

روزشمار پسابرجام؛ هفتادوچهارمین روز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، در هفتاد و چهارمین روز نقض برجام توسط آمریکا، روزشمار پسابرجام به آخرین اخبار و تحولات پیرامون برجام و موضع برخی شخصیت‌ها و کشورها در قبال نقض آن توسط آمریکا پرداخته است. لازم به ذکر است حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، در هفتاد و چهارمین روز نقض برجام توسط آمریکا، روزشمار پسابرجام به آخرین اخبار و تحولات پیرامون برجام و موضع برخی شخصیت‌ها و کشورها در قبال نقض آن توسط آمریکا پرداخته است.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفته بود: من به وزارت خارجه دستور دادم که ظرف چند هفته آینده با مذاکرات با کشورهای اروپایی و دو کشور بزرگ دیگر یعنی روسیه و چین رایزنی‌ها، هماهنگی‌های لازم و مذاکرات لازم را انجام دهند. اگر در پایان این مهلت و زمان کوتاه ما به این نتیجه رسیدیم که با همکاری پنج کشور می‌توانیم همه آنچه در برجام خواست ملت ایران بوده به دست آوریم، علی‌رغم میل آمریکا و رژیم صهیونیستی و تلاش‌های آنها و حرف‌های بی‌نزاکت امشب ترامپ برجام پایدار خواهد ماند و ما می‌توانیم به نفع صلح و امنیت منطقه و جهان قدم‌های خودمان را برداریم و اگر ببینیم منافع ما تضمین نخواهد شد به زودی من با مردم ایران صحبت خواهم کرد و تصمیمات نظام را در آن شرایط به اطلاع مردم می‌رسانم.

در این شماره به آخرین اخبار و تحولات مذاکرات پیرامون آینده برجام و سیاست برخی از شرکت‌های تجاری در قبال ایران پرداخته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن