ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82698
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۸
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» میزبان خادمان حرم رضوی

ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» میزبان خادمان حرم رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در منطقه ۱۸ حضور یافته و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و همچنین اهالی منطقه خواهند داشت. خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در منطقه ۱۸ حضور یافته و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و همچنین اهالی منطقه خواهند داشت.

خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته‌های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.

ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» یکشنبه ۳۱ تیرماه با اهتزاز پرچم متبرک رضوی در صبحگاه مشترک ناحيه مقاومت بسيج مسلم بن عقيل(ع) از ساعت هشت آغاز می‌شود.

کاروان خادمان رضوی در ادامه برنامه‌های خود در بيمارستان خيريه شهيد غياثی حضور یافته و سپس به عیادت بیماران در موسسه توانبخشی رعد‌الغدير خواهند رفت.

خادمان رضوی همچنین برای حضور در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» و جشن میلاد شهدای متولد تیر، ساعت ۱۶ در موزه شهدای منطقه ۱۸ حضور خواهند یافت.

برنامه ادای احترام خادمان رضوی به شهدای مدافع حرم منطقه ۱۸ نیز یکشنبه، ۳۱ تیرماه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجيد قربانخانی و با حضور ۱۴ خانواده شهيد مدافع حرم منطقه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

پایان‌بخش ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه ۱۸ با خادمان حرم رضوی است که در قالب جشن استقبال در ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» یکشنبه، ۳۱ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۹ در منطقه ۱۸ تهران میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

فاطمه صعیدی
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن