ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82720
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
  • 412 بازدید
  • ارسال توسط :
ورود چندین دستگاه تانک ارتقا یافته امارات به یمن+عکس

ورود چندین دستگاه تانک ارتقا یافته امارات به یمن+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری مدعی شدند که تعدادی از تانک‌های اماراتی پس از مجهز شدن آنها به سیستم سپرهای ضد موشکی و موشک‌های ضد زره، وارد یمن شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری مدعی شدند که تعدادی از تانک‌های اماراتی پس از مجهز شدن آنها به سیستم سپرهای ضد موشکی و موشک‌های ضد زره، وارد یمن شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه روسی « روسیسکایا گازتا»، برخی از تانک‌های فرانسوی «لکلرک» امارات پیشتر به سپرهای اضافی ساخت فرانسه و آلمان مجهز شده بودند.

این روزنامه روسی به نقل از کارشناسان نظامی نوشت: مجهز کردن تانک‌ها به این سیستم‌ها هزینه سنگینی را می‌طلبد و برای هر تانک حدود ۵۰۰ هزار یورو آب می‌خورد.

منابع نظامی می گویند که نصب سیستم سپرهای ضد موشکی کار پیچیده‌ای نیست و می‌توان در سریعترین زمان ممکن آن را در میدان جنگ نصب کرد.

حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی به یمن چهار سال است که ادامه دارد و امارات از مهمترین اعضای اصلی ائتلاف متجاوز علیه یمن محسوب می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن