ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82725
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
انصار الله یمن  352 نفر از همپیمانان عربستان را کشتند

انصار الله یمن 352 نفر از همپیمانان عربستان را کشتند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ستاد تبلیغات جنگ در یمن اعلام کرد که در درگیری ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر«صراوح» در غرب استان«مأرب» در شمال شرق کشور با همپیمانان عربستان سعودی 325 تن از نیروهای […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ستاد تبلیغات جنگ در یمن اعلام کرد که در درگیری ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر«صراوح» در غرب استان«مأرب» در شمال شرق کشور با همپیمانان عربستان سعودی 325 تن از نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری فراری یمن  کشته شدند و 24 خودروی نظامی شان نیز منهدم شدند.

ستاد تبلیغات جنگ در یمن تأکید کرد که ارتش و کمیته های مردمی بیش از 17 عملیات هجومی به مواضع نیروهای هادی در مناطق مختلف در شهر صرواح انجام دادند و طی آن از ماه فوریه گذشته تا جولای کنونی شماری از این مواضع را به تصرف خود در آوردند.

در جبهه ساحل غربی نیز تعداد زیادی از نیروهای ائتلاف عربستان سعودی طی تلاش آنها برای نفوذ به مواضع ارتش و کمیته های مردمی در منطقه  ساحلی«الفازه» در نزدیکی شهر« التحیتا» در جنوب استان«الحدیده»کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز گفت که ارتش و کمیته های مردمی حمله بزرگ نیروهای ائتلاف عربستان به سمت منطقه مرزی «رشاحه» میان «نجران» عربستان و  استان «صعده» یمن را دفع کردند. این منبع افزود که شمار زیادی از نیروهای ائتلاف عربستان کشته یا زخمی شدند بدون آن که بتوانند هیچ گونه پیشروی انجام دهند.

در تحولی دیگر، یک زن یمنی در جریان حمله هوایی ائتلاف عربستان به منطقه «غافره» در شهر مرزی«الظاهر» در جنوب غرب استان صعده در شمال یمن جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن