ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82749
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۵۸
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
گوشه‌ای از عملیات نفس‌گیر فاطمیون علیه داعش +فیلم

گوشه‌ای از عملیات نفس‌گیر فاطمیون علیه داعش +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهر البوکمال سوریه که در دست تروریست‌های گروه داعش بود، شب اربعین حسینی سال گذشته توسط لشکر فاطمیون آزاد شد. اما با وجود اینکه نزدیک به یک سال از این پیروزی بزرگ می‌گذرد، همچنان تلاش شبانه‌روزی […]

گوشه‌ای از عملیات نفس‌گیر فاطمیون علیه داعش+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهر البوکمال سوریه که در دست تروریست‌های گروه داعش بود، شب اربعین حسینی سال گذشته توسط لشکر فاطمیون آزاد شد. اما با وجود اینکه نزدیک به یک سال از این پیروزی بزرگ می‌گذرد، همچنان تلاش شبانه‌روزی و شجاعت رزمندگان این لشکر از یاد نمی رود، کسانی که همچنان در حال مبارزه با تروریست‌های تکفیری برای آزاد سازی تمامی مناطق تحت سیطره آنها هستند.

مرکز اطلاع رسانی فاطمیون به تازگی در پایگاه خبری خود ویدئویی به انتشار رسانده که گوشه ای از عملیات آزادسازی شهر البوکمال توسط رزمندگان این لشکر را به تصویر کشیده است که در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:توضیحات دختر عراقی درباره ماموریت «چشم موصل» پس از داعش +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن