ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82776
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۵۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
اظهارات بن‌سلمان درباره یمن و ایران+ اینفوگرافیک

اظهارات بن‌سلمان درباره یمن و ایران+ اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حساب کاربری «ارقام و صور» در شبکه اجتماعی توییتر که آمار و ارقام مربوط به عربستان سعودی را در قالب اینفوگرافیک ارائه می دهد، در مطلبی که  منتشر کرده، به اظهارات شاهزاده «محمد بن سلمان»، ولیعهد، وزیر دفاع و رئیس شوراهای امور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حساب کاربری «ارقام و صور» در شبکه اجتماعی توییتر که آمار و ارقام مربوط به عربستان سعودی را در قالب اینفوگرافیک ارائه می دهد، در مطلبی که  منتشر کرده، به اظهارات شاهزاده «محمد بن سلمان»، ولیعهد، وزیر دفاع و رئیس شوراهای امور سیاسی و امنیتی و امور اقتصادی و توسعه این کشور درباره ایران و یمن پرداخته است.

بر اساس این گزارش، حساب کاربری ارقام و صور (اعداد و تصاویر) در این مطلب تحت عنوان «میان اظهارات و حقایق»، تناقض آشکار در برخی ادعاهای حاکم واقعی عربستان در نخستین سال ولایت عهدی خود و واقعیت های موجود را این گونه برشمرده است:

۱- ولیعهد عربستان مدعی شده بود که نیروهای به گفته وی وابسته به ایران در یمن را نابود خواهند کرد در حالی که نیروهای جنبش انصارالله هم اکنون بخش زیادی از خاک این کشور را در کنترل دارند.

۲- بن سلمان در حالی ادعا کرده بود که انصارالله را ظرف چند روز «ریشه کن» خواهند کرد که در حال حاضر از آنها برای انجام گفت و گو در ریاض و دستیابی به راه حل سیاسی دعوت می شود.

۳- ولیعهد عربستان مدعی شده که نبرد را به داخل خاک ایران منتقل خواهند کرد با این حال نبرد هم اکنون در کشورهای عربی در جریان است.

۴- بن سلمان گفته اگر ایران بمب هسته ای بسازد، عربستان نیز چنین کاری را انجام خواهد داد و این در حالی است که تهران بر خلاف ریاض از دهه ۵۰ قرن گذشته میلادی روی برنامه هسته ای خود کار می کند.

۵- ولیعهد عربستان در حالی ادعا کرده که اقتصاد کشورش بزرگ تر از اقتصاد ایران است که اقتصاد ایران چند محصولی است با این حال اقتصاد عربستان تنها متکی بر نفت است.

۶- بن سلمان تاکید کرده که ایران رقیب (در حد و اندازه) عربستان نیست و این سخن دقیقا درست است چرا که تهران بر خلاف ریاض زمام امور چهار کشور عربی را در اختیار دارد و در قاره آفریقا نیز در حال افزایش نفوذ است.
اظهارات بن‌سلمان درباره یمن و ایران+ اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن