ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8283
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۴۹
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
ایستادگی مدافعان حرم دفاع از حریم انسانیت است

ایستادگی مدافعان حرم دفاع از حریم انسانیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر ، حمید مختص‌آبادی شامگاه در اختتامیه جشنواره شعر و داستان یک دقیقه‌ای؛ حافظان حرم که در  مجتمع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهید و شهادت بیان داشت: امروز مدافعان حرم در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر ، حمید مختص‌آبادی شامگاه در اختتامیه جشنواره شعر و داستان یک دقیقه‌ای؛ حافظان حرم که در  مجتمع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهید و شهادت بیان داشت: امروز مدافعان حرم در مسیری که حضرت عباس (ع) قدم برداشته است گام نهادند چرا که آن حضرت نیز مدافع و پاسدار خاندان اهل بیت(ع) بود.

وی با بیان ویژگی‌های برجسته قمر بنی‌هاشم(ع)، ایشان را داری بصیرت نافذ یاد کرد و افزود: ایمان خالص از ویژگی‌های برجسته آن حضرت بود و در حقیقت این ویژگی‌ها از ایشان شخصیتی ساخت که در طول تاریخ ماندگار شد.

این فرمانده سپاه قدس افزود: مدافعان حرم حضرت زینب(ع) امروز در راستای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه ایستادگی می‌کنند و این امر نشان از داشتن ایمان و بصیرت قوی دارد.

مختص‌آبادی، روحیه مدافعان حرم را بی‌نظیر خواند و گفت: این در این فضایی که با انواع تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان مواجه هستیم چنین جوانانی برومند پرورش پیدا می‌کنند ارزش بسیار والایی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه توطئه ایجاد خاورمیانه جدید بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر راه به جایی نبرد، افزود: دشمنان برای اینکه سرپوش روی خساراتی که از این ناحیه دیده‌اند بگذارند مبادرت به ایجاد گروه‌های تروریستی همانند داعش کردند و اینکه می‌گوییم داعش را آمریکایی‌ها بوجود آوردند یک شعار نیست بلکه حقیقت دارد.

وی با بیان اینکه امروز در خاورمیانه پرچمی که امام راحل برافراشته همچنان در اهتزاز است، افزود: افتخار داریم به عنوان نیروی قدس در خط مقدم این جریان در کنار رزمندگان فاطمیون، زینبیون و حیدریون در مقابل هجوم تروریست‌ کور و جنایتکاران پشتیبان آنها هستیم.

مختص‌آبادی،  با شاره به جنایات صورت گرفته از سوی داعشی‌ها بیان داشت: این گروه تروریستی اگر چاره داشته باشد همه اروپا را به خاک و خون می‌کشد و ایستادگی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در حقیقت ایستادگی و دفاع از انسانیت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن