ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82865
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۱
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
نشان امام رضا (ع) به خانواده شهید مدافع حرم ایرانشهری اهدا شد

نشان امام رضا (ع) به خانواده شهید مدافع حرم ایرانشهری اهدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کاروان زیرسایه خورشید که از روز جمعه گذشته وارد استان سیستان وبلوچستان شده است در ادامه ماموریت فرهنگی خود به دیدار خانواده شهید مدافع اسلام ناب محمدی در ایرانشهر رفت. حجت الاسلام محسن شراهی، روحانی همراه کاروان زیرسایه خورشید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کاروان زیرسایه خورشید که از روز جمعه گذشته وارد استان سیستان وبلوچستان شده است در ادامه ماموریت فرهنگی خود به دیدار خانواده شهید مدافع اسلام ناب محمدی در ایرانشهر رفت.

حجت الاسلام محسن شراهی، روحانی همراه کاروان زیرسایه خورشید در این دیدار که در محل منزل شهید «سیدمحسن سجادی» انجام شد، گفت: جهاد در راه خدا راهی است که خداوند برای خواص خودش باز می‌کند و هر کس را توفیق طی طریق در این مسیر نیست.

وی افزود: خداوند برخی از مردم را به عنوان هنرمندان و بازیگران خوب برای ایفای نقش خدایی انتخاب می‌کند که این‌ها جزو افراد شاخص و الگوی جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: برخی مردم بازیگران نقش خدایی می‌شوند، اما اکثر آن‌ها بازیچه خوبی برای دنیا هستند و دنیا آن‌ها را به وسیله مال، قدرت و … به بازی می‌گیرد.

وی اظهار داشت: شهدا حجت‌های ملموس خداوند در روی زمین هستند و این شهدا هزینه شدند تا ما در راه صحیح هدایت شویم.

وی خطاب به خانواده شهید گفت: فرزند شهید تاج افتخاری دارد که تا ابد بر سر اوست و خداوند همیشه او را حمایت می‌کند و در پناه خود می‌گیرد و همه ما نیز مسئولیت داریم از آرمان‌های شهدا حفاظت‌کنیم.

وی ادامه داد: شهید سجادی جزو افراد پیروز در درگاه خداوند و مایه افتخار برای خانواده اش بود که امیداوریم در آخرت نیز دستگیر همه ما باشد.

گفتنی است در این دیدار نشان مزین به نام علی ابن موسی الرضا (ع) بر سینه پدر و دو پسر شهید نصب شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن