ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82925
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۳۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد+ تصاویر

همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برای همدردی با کودکان و مادران یمنی برگزار شد. در این همایش که به همت جمعی از مادران انقلابی برگزار شد فضل عبدالرحمن الشرفی شاعر و فعال یمنی به سخنرانی پرداخت. این فعال رسانه‌ی یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برای همدردی با کودکان و مادران یمنی برگزار شد. در این همایش که به همت جمعی از مادران انقلابی برگزار شد فضل عبدالرحمن الشرفی شاعر و فعال یمنی به سخنرانی پرداخت.
این فعال رسانه‌ی یمن در ابتدای سخنان خود عنوان کرد که تابه حال به محافل سیاسی بسیاری دعوت شده، اما حضور در جمع مادران برایش از آن محافل ارزشمندتر است. ایشان در ادامه درباره جنبش انصار الله یمن توضیحاتی را ارائه کرده و گفت: انصارالله حرکتی ست که درپی وحدت بین تشیع و تسنن و زیدیه و سایر مذاهب اسلامی است. سید حسین حوثی از موسسین انصارالله از پیروان حضرت امام خمینی بوده که درپی ادامه دادن راه امام در یمن است. و، چون جنبش انصار الله ادامه دهنده‌ی راه انقلاب اسلامی ست و کشور‌های استکباری نمی‌خواستند تفکر استقلال طلبانه انقلاب اسلامی خارج از مرز‌های ایران ادامه پیدا کند، به یمن تجاوز کردند و هم اکنون مدت ۴ سال است که ۱۵ کشور جهان علیه یمن وارد جنگ شده اند.
وی تاکید کرد جنبش انصار الله بیش از آنکه بر یکی از مذاهب اسلامی تاکید کند درپی هدفی انسانی است وهدف از تأکید بر دسته بندی‌های دینی را تفرقه افکنی دشمن میداند.
این نویسنده یمنی در بخشی از سخنان خود به شرح فجایع انسانی پرداخت که اکنون توسط آمریکا، ال سعود و هم‌پیمانانش در یمن جریان دارد. ایشان اشاره کردند که در یمن اکنون میلیون‌ها نفر هستند که شب بی هیچ غذایی می‌خوابند. هزاران نفر می‌می میرند به دلیل اینکه محاصره موجود اجازه نمی‌دهد تا دارو‌های ساده و متعارف شان را هم تامین کنند.
در پایان این فعال یمنی بر پایداری و مقاومت مردم یمن و جنبش انصار الله تا حصول پیروزی تاکید کردند.
در ادامه این برنامه مادران انقلابی به همراه کودکانشان برای آزادی و نجات کودکان یمنی از ظلم بی شمار ال سعود و آمریکا به درگاه الهی دست دعا برداشتند. همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد همایش «دست‌های دور دل‌های نزدیک» برگزار شد  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن