ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82934
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله دریایی انصار الله به نیروهای اماراتی/ سرنگونی یک هواپیمای شناسایی ائتلاف عربستان

حمله دریایی انصار الله به نیروهای اماراتی/ سرنگونی یک هواپیمای شناسایی ائتلاف عربستان

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از وبسایت المسیره، نیروهای انصار الله یمن به یکی از بندرهای یمن در استان «تعز» در جنوب غرب یمن که در اشغال امارات است از طریق دریا حمله کردند. نیروهای دریایی انصارالله عملیاتی هجومی علیه […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از وبسایت المسیره، نیروهای انصار الله یمن به یکی از بندرهای یمن در استان «تعز» در جنوب غرب یمن که در اشغال امارات است از طریق دریا حمله کردند.

نیروهای دریایی انصارالله عملیاتی هجومی علیه محل تمرکز نیروهای ائتلاف عربی به ویژه نیروهای اماراتی در استان«المخا» در غرب تعز انجام دادند.

این حمله از طریق دریا صورت گرفت و انبارهای تجهیزات نظامی و اتاق های عملیات ائتلاف را در محل پیاده کردن نیرو در بندر  المخا مورد حمله قرار گرفت.

در پی این حمله انفجارهای مهیبی در انبارهای تجهیزات نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان در بندر رخ داد و شمار زیادی از نظامیان ائتلاف از جمله فرماندهان نظامی کشته و یا زخمی شدند.

در تحولی دیگر، نیروهای انصار الله یک هواپیمای شناسایی ائتلاف عربستان سعودی را در استان مرزی«صعده» در شمال یمن سرنگون کردند.

یک منبع نظامی در استان صعده گفت که نیروهای مسلح انصار الله یک پهپاد شناسایی ائتلاف را طی پروازش در آسمان منطقه «رشاحه» در نزدیکی شهر «کتاف» در شرق استان صعده را سرنگون کردند.

این هواپیما در حال رصد مواضع انصار الله بود که سرنگون شد.

تجاوز نظامی عربستان سعودی و همپیمانان عرب  اش از مارس 2015 به بهانه بازگرداندن دولت به اصطلاح قانونی به قدرت آغاز شد اما تا کنون به اهداف اعلام شده یا اعلام نشده اش نرسیده است و عربستان سعودی به شکل وحشیانه ای اقدام به نابود کردن زیرساخت های یمن و هدف قرار دادن غیرنظامیان کرده است و همچنان به این اقدامات خود در سایه سکوت بین المللی ادامه می دهد.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن