ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8297
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
  • 280 بازدید
  • ارسال توسط :

پایان فیلم کوتاه «کلاغ‌پر» با محوریت شهید گیلانی مدافع حرم

ابوطالب جوان، مدیر اداره ارشاد آستارا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: کار ساخت فیلم کوتاه «کلاغ‌پر» که با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت توسط هنرمندان شهرستان آستارا آغاز شده بود، به پایان رسید. وی ادامه داد: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه که با رویکرد پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع […]

ابوطالب جوان، مدیر اداره ارشاد آستارا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: کار ساخت فیلم کوتاه «کلاغ‌پر» که با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت توسط هنرمندان شهرستان آستارا آغاز شده بود، به پایان رسید.

وی ادامه داد: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه که با رویکرد پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم تولید شده است، «بابک مجیدی» هنرمند جوان شهرستان می‌باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این فیلم کوتاه، داستان چندین دختر خردسال می‌باشد که با شادی و خنده مشغول بازی کلاغ‌پر هستند و پس از چند لحظه کلمه «بابا» را بر زبان می‌آورند و یکی از کودکان نیز برای بالا بردن دست خود دچار تردید می‌شود و ماجرا ادامه دارد.

جوان در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه موضوع این فیلم کوتاه اشاره کرد و گفت: تابلوبی که مزین به نام «شهید جهانگیر جعفری‌نیا» اولین شهید مدافع حرم شهر لوندویل، از توابع شهرستان آستارا که به دلیل موقعیت شغلی، پس از سال‌ها ساکن شهرستان انزلی می‌شود، در ورودی کوچه محل بازی کودکان، مسیر این فیلم کوتاه را تغییر می‌دهد.

وی اظهار کرد: فریده هل‌عطایی، ابراهیم جنگجو، سوزان وصالی، هومن مجیدی، دینا مصطفوی، الین سنجریان، آمیتیس حسن‌زاده، حدیثا عظیمی، کتایون زینعلی‌مقدم، تارا معراجی و مهدیه موسی‌زاده از بازیگران این فیلم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از عوامل این فیلم کوتاه سخن گفت و تصریح کرد: الناز سیف‌الهیان(دستیار کارگردان)، معین سنجریان(تصویر بردار)، سیامک حسن‌زاده(بازیگردان) و یاسر هژبری(مسئول کرین) از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن