ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 8299
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
  • 677 بازدید
  • ارسال توسط :
جشنواره طراحی پوستر شهدا توسط سازمان بسیج مهندسین صنعتی اصفهان برگزار می شود

جشنواره طراحی پوستر شهدا توسط سازمان بسیج مهندسین صنعتی اصفهان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حسن شادمانفر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نقش فناوری های نوین ارتباطی در ارتقای سطح آگاهی جامعه و ضرورت تولید محصولات فرهنگی در ابن بخش، جشنواره طراحی پوستر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به همت کانون مهندسین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حسن شادمانفر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نقش فناوری های نوین ارتباطی در ارتقای سطح آگاهی جامعه و ضرورت تولید محصولات فرهنگی در ابن بخش، جشنواره طراحی پوستر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به همت کانون مهندسین فناوری ارتباطات و اطلاعات بسیج مهندسین استان اصفهان برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 20 شهریور به دبیرخانه جشنواره از طریق پست الکترونیکی www.eng-sanat.ir ارسال کنند.
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان ادامه داد: سه اثر دریافتی پس از بازبیبنی توسط هیات داوران به عنوان آثار برتر این جشنواره انتخاب می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین 30 اثر به عنوان آثار برگزیده و نمونه این جشنواره در قالب مجموعه هنری منتشر خواهند شد.
شادمانفر خاطرنشان کرد: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره در هفته دفاع مقدس بر پا می شود و هفتم مهر نیز طی مراسمی از بهترین ها تجلیل خواهد شد.
سازمان بسیج مهندسین از سال 79 با هدف توانمدسازی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در زمینه فعالیت های تخصصی و تربیت مدیران در حوزه های تخصصی و صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد.
7134 / 2093

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. باسلام و عرض ادب
    لطفا درگاه ارتباطی جهت ارتباط با مدیر سایت و تعامل معرفی کنید با تشکر
    شماره تماس سازمان بسیج مهندسین صنعتی 36122375

پاسخ دادن