ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8301
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
  • 325 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید مدافع حرم در قم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پیکر مطهر شش شهید مدافع حرم، روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم قم تشییع و به خاک سپرده شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از انتخاب، در این مراسم مردم همیشه در صحنه شهر قم، خانواده‌های معظم شهدا و مسوولان استان […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پیکر مطهر شش شهید مدافع حرم، روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم قم تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از انتخاب، در این مراسم مردم همیشه در صحنه شهر قم، خانواده‌های معظم شهدا و مسوولان استان از آستان امام‌زاده ابراهیم(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) حضور داشتند.
در این مراسم پیکر مطهر شهیدان سید مصطفی حسینی، حسین رضایی و عباس کامل از لشکر سرافراز فاطمیون و شهیدان مظاهر، پاشا و علی مدثر از تیپ دلاور زینبیون روی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس قم تشییع شد.
پیکرهای مطهر این شهدا پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی بانوی کرامت و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر، برای خاکسپاری به قطعه 31 بهشت معصومه(س) انتقال داده شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن