ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83020
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۰۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف متجاوز عربستان هواپیمای صلیب سرخ جهانی را ربود

ائتلاف متجاوز عربستان هواپیمای صلیب سرخ جهانی را ربود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از اقدام ائتلاف متجاوز سعودی در ربودن یک فروند هواپیمای متعلق به صلیب سرخ جهانی و انتقال آن به خاک عربستان خبر داد. محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: ائتلاف متجاوز عربستان اقدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از اقدام ائتلاف متجاوز سعودی در ربودن یک فروند هواپیمای متعلق به صلیب سرخ جهانی و انتقال آن به خاک عربستان خبر داد.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: ائتلاف متجاوز عربستان اقدام به ربودن یک فروند هواپیمای وابسته به صلیب سرخ جهانی و تغییر مسیر حرکت آن کرد.
وی در ادامه افزود: این نوع از اقدامات نشان دهنده مخالفت ائتلاف متجاوز با تحقق صلح است. ما ادامه یافتن محاصره هوایی یمن را محکوم می کنیم. ائتلاف متجاوز اهمیتی به درخواستهای فرستاده سازمان ملل برای لغو ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعاء نداده و به جنگ اقتصادی علیه ملت یمن ادامه می دهد.

ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شده بود که هواپیمای وابسته به صلیب سرخ جهانی امنیت حریم هوایی یمن را بعد از تغییر مسیرش و پرواز بر فراز منطقه عملیات و درگیریها در یمن تهدید کرده و این هواپیما را مجبور به فرود در فرودگاه ملک عبدالله واقع در جازان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن