ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83034
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
26 موکب اربعین استان سمنان در عراق راه‌اندازی می‌شود

26 موکب اربعین استان سمنان در عراق راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، محمد حلوایی شامگاه گذشته در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان سرخه اظهار داشت: تشویق عموم مردم برای حضور در مراسم ملی و مذهبی پیاده‌روی اربعین در دستور کار این ستاد قرار دارد. وی پذیرایی از زائران امام حسین (ع) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، محمد حلوایی شامگاه گذشته در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان سرخه اظهار داشت: تشویق عموم مردم برای حضور در مراسم ملی و مذهبی پیاده‌روی اربعین در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی پذیرایی از زائران امام حسین (ع) را از مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد برشمرد و افزود: سال گذشته 21 موکب از استان سمنان در آئین مراسم اربعین به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کرده است.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه این تعداد در سال 97 با افزایش روبه‌رو شد تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌شده تا در اربعین امسال بالغ‌بر 26 موکب استان سمنان در نجف و کربلا از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کند.

وی خاطرنشین کرد: امسال برای اولین بار موکب‌های اختصاصی بانوان، رسانه، پزشکی، امانات و موکب پاکبان های استان سمنان نیز راه‌اندازی می‌شود.

به گفته حلوایی سال گذشته سمنان از 25 هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی کرد که این ظرفیت برای اربعین امسال نیز قابل‌افزایش است.

علی مؤیدی زاده فرماندار سرخه نیز در این نشست اظهار داشت: ستاد اربعین شهرستان سرخه روزانه 5 هزار نفر از زائران اربعین حسینی در موکب‌های این شهرستان پذیرایی می‌کند.

وی ابراز داشت: با توجه به اقدامات سو دشمنان در راستای به انزوا کشاندن ایران باید برای تشویق آحاد مردم برای حضور در این اجتماع بزرگ اربعین تلاش شود.

فرماندار سرخه با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران در این موکب‌ها اجرایی می‌شوند تأکید کرد: رفع آسیب‌ها و کمبود نواقص سال گذشته در ارائه خدمات به زائران در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن