ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83036
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات سفر استان سمنان برای زائران حرم مطهر رضوی (ع) ارتقا می‌یابد

خدمات سفر استان سمنان برای زائران حرم مطهر رضوی (ع) ارتقا می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی صبح امروز در بازدید از موکب الرضا (ع) سمنان اظهار داشت: پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) بهترین فرصت برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان سمنان است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی صبح امروز در بازدید از موکب الرضا (ع) سمنان اظهار داشت: پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) بهترین فرصت برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان سمنان است.

وی با بیان اینکه رونق‌بخش گردشگری نقش مؤثری در بهبود وضعیت اقتصادی استان ایفا می‌کند افزود: موکب الرضا یک طرح جامع فرهنگی و گردشگری است و باید خدمات سفر در این راستا تقویت شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مسافران غیربومی در این موکب برای هر سه وعده غذایی پذیرایی می‌شوند اعلام کرد: سالانه 20 میلیون زائر رضوی از استان سمنان عبور می‌کند که با اجرای این طرح می‌توان بستر لازم برای تبدیل این استان از معبر به مقصد را فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر ازجمله پلیس‌راه، اداره کل راه و ترابری و سایر دستگاه‌های مرتبط باید اقدامات لازم برای ارتقای سطح خدمات خود انجام دهند خاطرنشان کرد: معرفی هویت مردم قومس در اولویت نخست دستگاه‌های ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

چاووشی با اشاره به لزوم احیای فرهنگ مردم سمنان و معرفی آن به سراسر کشور خاطرنشان کرد: توسعه بخش گردشگری علاوه بر اقتصاد و اشتغال در فرهنگ، جمعیت استان نیز تأثیرگذار است.

وی ابراز داشت: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه‌ای در جامعه است و این امر نیازمند رسیدگی و توجه ویژه مسئولان دارد.

استاندار سمنان اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی را دو رویکرد اصلی دولت در سال 97 برشمرد و گفت: مسئولان افق‌های استان سمنان را با توجه به این ظرفیت‌ها در سال آینده مشخص کنند و مطابق با برنامه‌ریزی علمی و حساب‌شده حرکت کنند.

وی رفع نواقص موجود در طرح‌های گردشگری را در اولویت دانست و تصریح کرد: توسعه روستاها و تولیدات مردم روستا از دیگر محورهای مهمی است که زمینه ایجاد توسعه پایدار را در استان فراهم می‌کند.

چاووشی احیای بافت‌های تاریخی استان را در زمره برنامه‌های سال 97 این استان برشمرد و یادآور شد: تحقق این امر نقش ویژه‌ای در ایجاد توسعه پایدار و بهره‌گیری از صنعت گردشگری در استان ایفا می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن