ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83119
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۶
  • 264 بازدید
  • ارسال توسط :
حوزه علمیه قزوین اربعین دو موکب در کربلا راه اندازی می کند

حوزه علمیه قزوین اربعین دو موکب در کربلا راه اندازی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حجت الاسلام عباس افشار در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین، گفت: در دو سال گذشته با عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) و حمایت و پشتیبانی مدیر حوزه علمیه قزوین توانسته ایم برنامه های فرهنگی و تبلیغی مختلفی را در ایام اربعین اجرا کنیم. مدیر روابط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حجت الاسلام عباس افشار در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین، گفت: در دو سال گذشته با عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) و حمایت و پشتیبانی مدیر حوزه علمیه قزوین توانسته ایم برنامه های فرهنگی و تبلیغی مختلفی را در ایام اربعین اجرا کنیم.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در سال گذشته سه مستند از فعالیت های تبلیغی  و فرهنگی طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قزوین تهیه و از  شبکه استانی مرکز قزوین پخش شد.

وی اضافه کرد: تیم رسانه ای و فرهنگی حوزه علمیه قزوین همچنین با حضور در موکب هایی که روحانیون و طلاب حوزه استان مشغول تبلیغ و پاسخگویی به شبهات زائرین بودند، علاوه بر این که از فعالیت های آنان تصاویری را تهیه می کرد، با برقراری ارتباط زنده با رادیو قزوین، شنوندگان را در جریان حال و هوای مراسم پیاده روی اربعین حسینی و فعالیت موکب ها قرار می داد.

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین افزود: در بخش فرهنگی نیز از طریق دو دوربین سه بعدی، واقعه عاشورا برای زائرین اربعین حسینی نمایش داده می شد که امسال به دلیل استقبال زائرین از ۱۰ دوربین استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین نیاز به مجوز ورود به برخی از اماکن مقدس در شهر کربلای معلی دارد و عدم صدور مجوز مشکلاتی را برای آنان به همراه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در پایان از برپایی دو موکب  حوزه علمیه قزوین در شهر کربلای معلی و رونمایی از مستند فاخر «طریق عشق» که به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی موکب حوزه استان می پردازد، خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن