ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83140
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی رزمندگان یمنی در مناطق مرزی با عربستان/ توقف صادرات نفت رژیم سعودی از تنگه باب المندب

پیشروی رزمندگان یمنی در مناطق مرزی با عربستان/ توقف صادرات نفت رژیم سعودی از تنگه باب المندب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در ادامه عملیات خود در استان «الجوف» واقع در شمال یمن و هم‌مرز با کشور عربستان توانستند چند منطقه مهم و راهبردی را تحت کنترل خود دربیاوردند. سایت خبری «اعلام الحربی» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در ادامه عملیات خود در استان «الجوف» واقع در شمال یمن و هم‌مرز با کشور عربستان توانستند چند منطقه مهم و راهبردی را تحت کنترل خود دربیاوردند.

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: رزمندگان یمنی در ادامه عملیات خود در اطراف منطقه «طیبه الاسم» واقع در صحرای «الاجاشر» در استان الجوف موفق شدند با حمله گسترده خود علیه شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی»، شماری از تپه‌های موجود در شته کوه منطقه را تحت کنترل خود دربیاوردند.

رزمندگان یمنی در جریان پاک‌سازی منطقه توانستند ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را نیز به غنیمت بگیرند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تعداد زیادی از انبارهای سلاح شورشیان در منطقه توسط رزمندگان یمنی منهدم شد تا در صورت اشغال مجدد منطقه نتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی تلاش دارند با پاک‌سازی کامل رشته‌کوه، بر مناطق اطراف به‌طور کامل اشراف پیدا کنند تا از حمله شورشیان جلوگیری کنند.

مناطق غربی استان الجوف که دروازه شرقی استان‌های «صعده، عمران و صنعاء» محسوب می‌شود، تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

رژیم سعودی عبور نفت‌کش‌های خود را از تنگه باب المندب را متوقف کرد

از مناطق ساحلی یمن خبر می‌رسد، بعدازآنکه نیروهای یمنی روز گذشته موفق شدند یک فروند کشتی جنگی سعودی را مورد هدف قرار دهند، مقام‌های رژیم از توقف عبور نفت‌کش‌هایش از تنگه باب المندب خبر دادند.

وزیر انرژی رژیم سعودی اعلام کرد که این کشور به‌صورت موقت عبور تمام نفت‌کش‌های خود از تنگه باب المندب را توقف می‌کند.

نیروهای یمنی در چهار سال گذشته توانستند ده‌ها کشتی جنگی رژیم سعودی را در ساحل غربی یمن مورد هدف قرار دهند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن