ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83142
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

نیروی دریایی یمن یک قایق نظامی ائتلاف سعودی را منهدم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در نیروی دریایی ارتش یمن، امروز پنجشنبه از «انهدام» یک فروند قایق نظامی وابسته به «ائتلاف عربی» (سعودی-اماراتی) در ساحل غربی یمن خبر داد. طبق گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، این منبع که نامش فاش نشد، توضیح داد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در نیروی دریایی ارتش یمن، امروز پنجشنبه از «انهدام» یک فروند قایق نظامی وابسته به «ائتلاف عربی» (سعودی-اماراتی) در ساحل غربی یمن خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، این منبع که نامش فاش نشد، توضیح داد که قایق هدف گرفته شده «حامل سلاح و تجهیزات و شماری مزدور» بود و در ساحل «الدریهمی» (در جنوب استان الحدیده) هدف گرفته شد. 

به گفته این منبع، تمام کسانی که در قایق بودند کشته شدند. این قایق چهارشنبه‌شب هدف گرفته شده است.

روز چهارشنبه سوم مرداد نیز نیروی دریایی ارتش یمن یک کشتی نظامی ائتلاف سعودی-اماراتی به نام «الدمام» را در ساحل غربی با «سلاح مناسب» هدف قرار داد و ساعاتی بعد نیز یک کشتی دیگر را هدف گرفت. 

عربستان سعودی مدعی شد که ارتش یمن، نفتکش این کشور را هدف گرفته و به همین دلیل نیز تردد نفتکش‌های خود از تنگه باب‌المندب را تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق در آورد و ادعا کرد این تنگه ناامن است؛ ادعایی که هیچ یک دیگر از کشورهای منطقه آن را تأیید نکرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن