ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83155
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله یمن با پهپاد به فرودگاه «ابوظبی» امارات

حمله یمن با پهپاد به فرودگاه «ابوظبی» امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با پهپاد جدیدی توانسته به فرودگاه ابوظبی چندین حمله کند. شبکه المسیره یمن لحظاتی پیش نوشت که این یگان با پهپاد «صماد ۳» که امروز از آن رونمایی شده است، این فرودگاه را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با پهپاد جدیدی توانسته به فرودگاه ابوظبی چندین حمله کند.

شبکه المسیره یمن لحظاتی پیش نوشت که این یگان با پهپاد «صماد ۳» که امروز از آن رونمایی شده است، این فرودگاه را چندین نوبه هدف حملات خود قرار داده است.

ارتش یمن سه‌شنبه این هفته به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی درباره تداوم جنایت‌های آن‌ها در یمن هشدار داده بود.

سرهنگ «شرف لقمان»، سخنگوی رسمی ارتش یمن گفته بود همه مناطق این دو کشور متجاوز از جمله «دبی»، در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمن هستند.

ارتش یمن ماه گذشته (۲۷ تیر ماه) توانسته بود برای اولین بار با استفاده از پهپادهای دور بُرد خود به نام «صمِّاد ۲» پالایشگاه شرکت نفتی آرامکو عربستان در منطقه ریاض هدف قرار دهد که بر اثر آن این پالایشگاه بنا بر اعتراف سعودی‌ها آتش گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن