ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83168
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
  • 505 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده یمنی: مرحله بعدی، مرحله حمله به زیرساخت‌های ائتلاف متجاوز است

فرمانده یمنی: مرحله بعدی، مرحله حمله به زیرساخت‌های ائتلاف متجاوز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "عبدالله حسن الجفری" سخنگوی رسمی نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت که فرودگاه ابوظبی را با یک فروند پهپاد هدف قرار دادیم و در پی این حمله پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه متوقف شد. وی افزود: بعد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "عبدالله حسن الجفری" سخنگوی رسمی نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت که فرودگاه ابوظبی را با یک فروند پهپاد هدف قرار دادیم و در پی این حمله پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه متوقف شد.

وی افزود: بعد از حملات بالستیکی به ابوظبی، این اولین بار است که این منطقه هدف حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار می‌گیرد.

الجفری تاکید کرد: درگیری ما با حکام امارات و عربستان است نه با ملت عربستان و امارات.

شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی قبل در خبری فوری اعلام کرد: واحد پهپادی یمن با یک فروند پهپاد از نوع صماد 3، فرودگاه بین المللی ابوظبی را چند بار هدف قرار داد.

فرودگاه بین المللی ابوظبی در صفحه خود در شبکه توئیتر همزمان با حمله پهپادی ارتش یمن نوشت: "اداره فرودگاه های ابوظبی وقوع حادثه ای در فرودگاه بین المللی ابوظبی را در ساعت چهار عصر امروز تایید می کند که باعث آن، یک خودروی حمل و نقل پشتیبانی در محوطه متعلق به ساختمان شماره یک مسافران بوده است و این حادثه تاثیری بر فعالیت فرودگاه یا برنامه پروازهای ورودی و خروجی نگذاشته است".

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن