ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83182
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
تصاویر بازدید اخیر سردار سلیمانی از مرز عراق و سوریه

تصاویر بازدید اخیر سردار سلیمانی از مرز عراق و سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای بمباران روز قدس همدان در سال 61 در همدان حضور یافتند و […]

سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای بمباران روز قدس همدان در سال 61 در همدان حضور یافتند و سخنرانی کردند.

سردار سلیمانی در این مراسم سخنان قاطع و کوبنده‌ای خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در روزهای اخیر دچار توهم شده و شروع به یاوه‌گویی کرده، ایراد کردند.

صفحه‌ی اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی نماهنگی ویژه درباره واکنش امروز ایشان به تهدیدات اخیر ترامپ به اشتراک گذاشت که در آن تصاویر بازدید اخیر حاج قاسم از مرز عراق و سوریه برای نخستین‌ بار منتشر شده است. در ادامه این نماهنگ را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن