ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83184
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
المشاط: پهپاد "الصماد 3" بر قدرت بازدارندگی یمن در مقابله با متجاوزان می‌افزاید

المشاط: پهپاد "الصماد 3" بر قدرت بازدارندگی یمن در مقابله با متجاوزان می‌افزاید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، "مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده نیروهای مسلح یمن پیروزی‌های بزرگ در برابر متجاوزان از جمله حمله به فرودگاه ابوظبی را به وزارت دفاع و دلاورمردان ارتش و کمیته های مردمی و نیروی هوایی تبریک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، "مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده نیروهای مسلح یمن پیروزی‌های بزرگ در برابر متجاوزان از جمله حمله به فرودگاه ابوظبی را به وزارت دفاع و دلاورمردان ارتش و کمیته های مردمی و نیروی هوایی تبریک گفت.

وی هواپیمای "صماد 3" را دستاور منحصر به فرد جدیدی دانست که به مجموعه دستاوردهای صنایع نظامی افزوده شده و بر قدرت بازدارندگی جمهوری یمن در مقابله با متجاوزان آمریکایی- سعودی می‌افزاید.

وی گفت، حاصل تلاش‌های ارتش و نیروهای دفاع مردمی یمن توسعه راهبردی و  توانمندی نظامی است که در حمله به فرودگاه‌های کشورهای متجاوز با هواپیماهای بدون سرنشین نمود یافته است حال آنکه فاصله ما از این مواضع هزاران کیلومتر است.

المشاط افزود،هواپیماهای بدون سرنشین به دست بزن ما تبدیل شده است که خواب را از چشم دشمن ربوده و تاثیر خود را با موفقیت ثابت کرده است.

وی تاکید کرد که آمادگی و تامین نیازهای مالی و انسانی جبهه های نبرد با متجاوزان باید ادامه یابد تا نیروهای متجاوز و اشغالگر و مزدورانشان در زمین، هوا و دریا در تنگنا قرار بگیرند و این روند تا آزادسازی کامل یمن از متجاوزان و تحقق استقلال کامل این کشور ادامه می یابد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه از پهپاد جدید به نام صماد 3 رونمایی کرد.

یک منبع در یگان پهپادی یمن گفت که این پهپاد جدید بیش از یک هزار کیلومتر برد دارد و به وسیله این پهپاد فرودگاه ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن