ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83196
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
تبریک حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی به رهبر انصار الله

تبریک حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی به رهبر انصار الله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی انصار الله یمن در بیانیه خود آورده است: این عملیات بعد از چند روز از حمله به ناوچه "الدمام" عربستان و عملیات دور زدن دریایی نیروهای اشغالگر در المخا صورت گرفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی انصار الله یمن در بیانیه خود آورده است: این عملیات بعد از چند روز از حمله به ناوچه "الدمام" عربستان و عملیات دور زدن دریایی نیروهای اشغالگر در المخا صورت گرفت و بیانگر میزان پیشرفت صنایع نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن است. این عملیات همچنین بعد از عملیات ویژه علیه اتاق های فرماندهی و کنترل متجاوزان در ساحل غربی و استان البیضاء و نظایر آن صورت گرفت.

این بیانیه افزود: دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تاثیر زیاد و نقش موثری در مقابله با کشورهای متجاوز و مزدوران آن خواهد داشت.

واحد پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن عصر چهارشنبه با یک فرود پهپاد جدید از نوع صماد 3 به فرودگاه بین المللی ابوظبی امارات را چند بار حمله کرد.

در همین حال، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیروزیهای بزرگ بر متجاوزان از جمله حمله به فرودگاه ابوظبی با پهپاد صماد 3 را به فرمانده کل نیروهای مسلح و فرماندهی وزارت دفاع و دلاوران ارتش و کمیته های مردمی و نیروهای هوایی یمن تبریک گفت.

وی افزود: پهپاد صماد 3 دستاوردی ویژه و جدید به شمار می رود که به فهرست دستاوردهای صنایع نظامی یمن افزوده میشود و فاکتورهای بازدارندگی را در برابر متجاوزان سعودی تقویت می کند.

المشاط با اشاره به "این تحول راهبردی و توانمندی نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن در رسیدن به فرودگاههای کشورهای متجاوز در فاصله هزاران کیلومتر با استفاده پهپادها" افزود: واحد پهپادی یمن امروز دشمن را درمانده و موثر بودن خود را با موفقیت بی نظیر ثابت کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن