ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83210
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار فرستاده سازمان ملل با وزیر خارجه «دولت نجات ملی» یمن

دیدار فرستاده سازمان ملل با وزیر خارجه «دولت نجات ملی» یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن و هیأت همراه امروز (جمعه) با «هشام شرف عبدالله» وزیر خارجه دولت یمن دیدار کرد. بر اساس گزارش وبگاه «سبأ»، هشام شرف در این دیدار تأکید کرد ملت یمن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن و هیأت همراه امروز (جمعه) با «هشام شرف عبدالله» وزیر خارجه دولت یمن دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «سبأ»، هشام شرف در این دیدار تأکید کرد ملت یمن و طیف‌های سیاسی، حامی موضع شورای عالی سیاسی و دولت نجات ملی در تأکید بر اهمیت صلح هستند و تلاش‌های سازمان ملل در این راستا حمایت می‌شود.

وزیر خارجه یمن در ادامه به اظهارات و اقدامات طرف یمنی مورد حمایت ائتلاف متجاوز اشاره کرد که در مقابل تلاش‌های فرستاده سازمان ملل و دعوت‌های مکرر جامعه بین‌الملل سنگ‌اندازی می‌کند.

هشام شرف همچنین بر ضرورت حل پیامدهای ناشی از وضعیت نابسامان انسانی در یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولت، بازگشایی فرودگاه صنعا و تضمین ادامه کار بندر «الحدیده» تأکید کرد.

وی تأکید کرد: دست ما همچنان برای صلح و توقف خونریزی‌ها در یمن دراز است اما ارتش و کمیته‌های مردمی در مقابل ادامه حملات به یمن و زیرساخت‌های خواهند ایستاد و دفاع از خود، حق طبیعی مردم است.

پنجشنبه (دیروز) «محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد که گریفیس با «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله دیدار کرده است.بر اساس این بیانیه، سید عبدالملک الحوثی در دیدار مذکور بر موضع مثبت انصارالله در مورد تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل به منظور توقف حملات ائتلاف سعودی به یمن و دست یابی به راه حل مسالمت آمیز جامع تأکید کرد.

مارتین گریفیتس چهارشنبه هفته جاری بعد از دیدار با مقامات دولت مستعفی یمن در عربستان سعودی برای گفت‌وگو با انصارالله راهی صنعاء، پایتخت یمن شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن