ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83232
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله پایتخت‌ کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن را تهدید کرد

انصارالله پایتخت‌ کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن را تهدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، در گفتگو با شبکه «الجزیره» گفت: «پیام ما این است، از این به بعد پایتخت‌های متجاوزان امن نخواهد بود، ما نخواهیم کُشت، بمباران نخواهیم کرد (اما) دست‌بسته نخواهیم نشست». عبدالسلام در ادامه ارتباط ایران با اتفافات جاری در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، در گفتگو با شبکه «الجزیره» گفت: «پیام ما این است، از این به بعد پایتخت‌های متجاوزان امن نخواهد بود، ما نخواهیم کُشت، بمباران نخواهیم کرد (اما) دست‌بسته نخواهیم نشست».

عبدالسلام در ادامه ارتباط ایران با اتفافات جاری در یمن را تکذیب کرد و گفت، ارتش یمن موشک‌های بالستیک و دریایی دارد که آن‌ها را در داخل همین کشور ارتقا داده است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد این گروه برای مذاکره با همه طرف‌های یمنی آمادگی دارد؛ مشروط به این که راه حل‌های عربستان یا امارات بر آن‌ها تحمیل نشود.

محمد عبدالسلام گفت: نیرو‌های حمایت از دولتِ به اصطلاح قانونی یمن، فقط با اجازه ابوظبی عمل می‌کنند. وی در ادامه گفت: دوران ریاست جمهوری عبد ربه منصور هادی دیگر پایان یافته است.

این مقام یمنی افزود: «ما بر این باوریم که روند سیاسی، آخرین راهکار است و حتما باید انجام شود و یمنی‌ها از جمله ما باید به آن روی آورند. راه حل سیاسی باید اکنون انجام شود. اما متاسفانه حتی اگر شرکای یمنی تصمیمی بگیرند، تصمیمی که اتخاذ می‌شود، متعلق به آن‌ها نیست. آن‌ها از امارات و عربستان حمایت می‌کنند».

روز گذشته یگان پهپاد‌ی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با پهپاد جدید صماد -۳ در چندین نوبت  فرودگاه ابوظبی را هدف قرار داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن