ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83256
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

احتمال شیوع گسترده وبا در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سازمان «نجات کودکان» اعلام کرد در هفته های آینده وبا ممکن است به سرعت در یمن شیوع پیدا کند. بر این اساس، هزاران کودک این کشور در معرض ابتلا به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سازمان «نجات کودکان» اعلام کرد در هفته های آینده وبا ممکن است به سرعت در یمن شیوع پیدا کند.

بر این اساس، هزاران کودک این کشور در معرض ابتلا به بیماری قرار دارند و احتمالاً بندر حدیده بیش از همه بر اثر گسترش وبا آسیب خواهد دید.

این سازمان همچنین گرمای شدید در فصل تابستان، ضعف نظام بهداشت و درمان یمن و امکان محاصره نظامی بندر حدیده از سوی نیروها اشغالگر به سرکردگی عربستان را جزو علت های اصلی شیوع مجدد وبا در یمن دانست.

طبق گزارش ها، از ابتدای این ماه تاکنون سه هزار نفر در یمن به وبا مبتلا شده اند. سال گذشته میلادی نیز بیش از یک میلیون نفر از مردم یمن به این بیماری مبتلا شدند. سازمان ملل اعلام کرد یمن، بدترین بحران انسانی جهان را تجربه می کند. عربستان از ماه مارس سال 2015 میلادی تاکنون، علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی جنگ به راه انداخته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن