ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83308
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۳
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
بستن فرودگاه‌ها و بنادر کشورهای متجاوز کاری ندارد

بستن فرودگاه‌ها و بنادر کشورهای متجاوز کاری ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفتگو با المیادین تاکید کرد: بعد از جنایات عربستان علیه یمنی ها هدف قرار دادن تمام کشتی های آنها حق ما است اما هنوز به این مرحله نرسیده ایم. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفتگو با المیادین تاکید کرد: بعد از جنایات عربستان علیه یمنی ها هدف قرار دادن تمام کشتی های آنها حق ما است اما هنوز به این مرحله نرسیده ایم. ما به راحتی می توانیم فرودگاه ها و بنادر کشورهای متجاوز را ببندیم. عربستان نتوانست هیچ کسی را قانع کند که ما یک نفت کش را هدف قرار دادیم.

وی تاکید کرد: ما به کشورهای متجاوز می گوییم که امنیت آنها و امنیت ما به هم گره خورده است. تأمین امنیت باب المندب به نفع همه ما است بنابراین آنها باید دست از تجاوز علیه کشور ما بردارند.

البخیتی افزود: این عربستان بود که نخستین بار کشتی های تجاری، فرودگاه ها و بنادر را در جریان جنگ علیه یمن هدف قرار داد. کشورهای متجاوز باید در حساب و کتابهای خود بازنگری کنند چرا که آنها عمق خطری که امارات را تهدید می کند دریافته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما همکاری خود را با فرستاده سازمان ملل متوقف نخواهیم کرد اما باید به دنبال ایجاد روند یک گفتگوی جایگزین باشیم. ما از کسی نمی خواهیم برای موفقیت این مذاکرات امتیاز بدهد بلکه باید کشتن یکدیگر را متوقف کنیم. ما خواهان بازگشت به گفتگوهای داخلی برای دستیابی به یک راهکار سیاسی در کشور هستیم. ما نباید به روندی که فرستاده سازمان ملل در پیش گرفته دل خوش کنیم بلکه به راهکار یمنی-یمنی بازگردیم چرا که این روند با موانع زیادی رو به رو است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن